W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 als je de plattegrond van mounth chilhead bekijkt en je hoofd iets draait lijkt het net of het een monkey is die vorm van de zandpaadjes op de berg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 sorry hoor maar ik kan nergens een Monkey vinden in die bergen. Misschien heb jij een grotere fantasie dan mij . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 niet in de bergen maar de vorm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Hmmm...Ik zie er in ieder geval geen aapje in. Lijkt meer op een door de war gegooide lijnenwereld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Ik zie er een spook in! :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) ik zie de niks in. wel een beetje apenkop best wel raar ja. Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Waarom altijd zo dom reageren? Ook al zat er een aap-vorm in, dan vind Wesley dat cool om te zien. Ik snap niet waarom hier iedereen altijd meteen afgekat word, en waarom er altijd meteen slotjes op moeten... Zal wel aan de leeftijden liggen... <_< Pfuuuuuhhh!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Waarom altijd zo dom reageren? Ook al zat er een aap-vorm in, dan vind Wesley dat cool om te zien. Ik snap niet waarom hier iedereen altijd meteen afgekat word, en waarom er altijd meteen slotjes op moeten... Zal wel aan de leeftijden liggen... <_< Pfuuuuuhhh!!! Die slotje komen er op omdat er anders alleen maal offtopic posts komen. De ene zit straks een vliegtuig in de plattegrond, de anders een fles cola en wellicht ziet iemand nog een bigfoot (NEEE :-) ) in de plattegrond. En het is er geen van allen in te zien, alleen wil iedereen graag posten om de e.o. a. reden. Ik zie er een spook in! Dit is dus echt serieus bedoeld? :-) PS Het is kerst, ik laat hem nu nog open :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 misschien bedoelt hij dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik zie de kop van een aap en een spook ernaast spook ligt wel westen van de kop van een aap Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 miskien is die aap vorm er wel omdat Bigfoot er is:P (niet dat ik hem heb gezien ofzo :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 miskien is die aap vorm er wel omdat Bigfoot er is:P(niet dat ik hem heb gezien ofzo :blink: er is helemaal geen bigfoot in die spel hoor BIGFOOT = FAKE!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik zie het spook nu ook wel leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik zie het spook nu ook wel leuk :o waar zie jij dat spook dan :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ut spook zie ik wel maarre die apenkop vindt ik echt nergens op slaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts