Jump to content

Elektrische drumstokken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of iemand gisteravond naar die talkshow van Giel Beelen heeft gekeken, maar degene die dat wel hebben gedaan, kunnen zich misscien herinneren dat er iemand zat te spelen met elektrische drumstokken.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die hier iets meer van weten en wellicht een idee hebben waar deze te koop zijn?

greets

Geplaatst:

Ja had ik ook gisteren gezien! Ik kijk het meestal wel. Vooral op het laatst :puh:

Die Elektrische drumstokke waaren best grappig :D Maar ik zou totaal niet weten waar je ze kunt kopen :?

Misschien moet je even op google kijken...Kijken of je ze kunt vinden. Best grappige gadget eigelijk.

Geplaatst:

Ik heb inderdaad een linkje gevonden, namelijk deze

Voor de geinteresseerden natuurlijk, nu weet ik alleen niet of dat deze precies hetzelfde zijn als in de show van gisteren, misschien dat iemand een linkje heeft naar deze aflevering?

*Ik kom er trouwens net achter dat dit in het verkeerde topic staat, dus als een mod zo aardig wil zijn en gaarne dit topic op de juiste plek te zetten :)*

Geplaatst:

Hey,

Bedoel je soms deze drumstokken?

drum-sticks-moveing_2462_md.gif

Er is een amerikaanse site waar ze best goedkoop staan voor bijvoorbeeld als giften te geven. Klik hier

Voor wat dichter bij de deur kun je ze ook in UK kopen, klik hier

Op deze website staat ook een hele uitleg in het engels hoe de drumstokken werken, hoe je moet bewegen etc.

Verder doen ze ook op een amerikaanse site een solden voor deze stokken, klik hier

Succes! ;)

Geplaatst:

Ik heb gekeken en zie tot mijn verbazing dat ze voor 20,- Euro te koop zijn bij Wehkamp.

Zoek op Rock beat drumsticks, staat onder games.

Geplaatst:

Vast een leuk hebbedingetje, maar een echt drumstel en houten stokken is/lijkt me veel leuker :puh:

Als je niet kunt drummen is het wel handig :puh:

Geplaatst:

Vast een leuk hebbedingetje, maar een echt drumstel en houten stokken is/lijkt me veel leuker :puh:

Dat zal het vast ook wel zijn, maar als je er de plek niet voor hebt thuis..

• 2 weken later...
Geplaatst:

die dingen zijn opzich wel leuk maar ik vind het eerder een belediging voor de echte drummers. netzoals bij guitar hero1/2, mensen kopen het en speler ermee, natuurlijk gaat guitar hero veel makkelijker dan een echte gitaar, ik bedoel.. dat ding heeft 5 knopjes en als je dat vergelijkt met alle tabs van een echte gitaar.. maar goed, de mensen die guitar hero spelen krijgen gevoel dat hun dus echt gitaar kunnen spelen, waardoor je reacties krijgt dat hun beter zijn dan jou *terwijl ze nog nooit echte gitaar hebben vastgehouden*

ditzelfde geld voor die drumstokjes, je pakt 3 kussens *dat filmpje* en slaat erop en krijgt er gelijk geluid uit, je steld het ff in en je hebt een goed geluidje, je hoeft niet op de juiste plek te slaan om een soort toon te krijgen, het voetenwerk zit er niet bij en ga zo maar door..

het is opzich wel een leuk "speeltje" maar ikzelf vind dat drummers door reacties van mensen die het met zulke dingen doen de dupe worden :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Pff ik vind t maar vreselijk..

Geef mij mn echte kitje maar..

Mensen die niet kunnen drummen moeen gewoon op les gaan, met deze stokken zal je heus niet opeens kunnen drummen, ze bewegen niet vanzelf.

Bovendien bespeel je je bassdrum met je hand hiermee... :N

Bewerkt: door KrimpenDrummer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...