Jump to content

RCON Password


Ghostshade

Recommended Posts

Hey gamers .

Als k in een server wil lukt dat niet .

Dan staat er RCON Pasword.

En als k op Connect druk staat er GTA: Sanandreas executable NOT FOUND

Please locate your gta: Sanandreas installation . ??????

Kan iemand me helpen ? :N

Bewerkt: door Ghostshade
Link to comment
Delen op andere websites

RCON is volgens mij enkel benodigd voor mensen die (mede) eigenaar zijn van een server, dus daar hoef jij eigenlijk niets in te vullen. Het enige wat jij moet doen, bij zowel SA-MP als MTA, is de server aanklikken waar jij graag in wilt spelen. Overigens heeft de foutmelding te maken met het feit dat MTA/SA-MP geïnstalleerd moet worden naar je San Andreas map, bij jou is dit waarschijnlijk niet zo. Ik weet niet of je dat handmatig kunt veranderen, maar via een nieuwe installatie kun je als het goed is de path naar de map geven. Dat is meestal deze: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\'. Ik hoop dat je het een beetje snapt en als er nog vragen zijn, horen we ze wel! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

RCON is volgens mij enkel benodigd voor mensen die (mede) eigenaar zijn van een server, dus daar hoef jij eigenlijk niets in te vullen. Het enige wat jij moet doen, bij zowel SA-MP als MTA, is de server aanklikken waar jij graag in wilt spelen. Overigens heeft de foutmelding te maken met het feit dat MTA/SA-MP geïnstalleerd moet worden naar je San Andreas map, bij jou is dit waarschijnlijk niet zo. Ik weet niet of je dat handmatig kunt veranderen, maar via een nieuwe installatie kun je als het goed is de path naar de map geven. Dat is meestal deze: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\'. Ik hoop dat je het een beetje snapt en als er nog vragen zijn, horen we ze wel! :Y

Ik heb alles in 1 map gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles in 1 map gedownload.

Dat hoort zo, maar die map moet ook nog uitgepakt worden. Het uitpakken van een bestand kun je bijvoorbeeld doen met WinRar. Je klikt na de installatie van WinRar met je rechtermuisknop op het bestand en je kiest voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. De map wordt dan uitgepakt, en je zult onder andere dit icoontje tegenkomen:

Dubbelklik daarop en de installatie begint, en dan komen we nu aan bij de cruciale stap:

Edit: Sorry, ik was even in de war met SA-MP (plaatjes). :puh:

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles in 1 map gedownload.

Dat hoort zo, maar die map moet ook nog uitgepakt worden. Het uitpakken van een bestand kun je bijvoorbeeld doen met WinRar. Je klikt na de installatie van WinRar met je rechtermuisknop op het bestand en je kiest voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. De map wordt dan uitgepakt, en je zult onder andere dit icoontje tegenkomen:

Dubbelklik daarop en de installatie begint, en dan komen we nu aan bij de cruciale stap:

Zorg ervoor dat de path juist staat. Deze moet naar de map van GTA: San Andreas staan. Als je dat gedaan hebt, hervat je de installatie en probeer je het nog eens.

Install lukt niet bij mij .

Ik kan der niet op drukken .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...