Jump to content

bedrijven missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

met de empire building kan k alleen kiezen tussen exortion,pimping and loan shark waneer kan k de andere gaan gebruiken zoals drugs dealen?

Geplaatst:
Heey

met de empire building kan k alleen kiezen tussen exortion,pimping and loan shark waneer kan k de andere gaan gebruiken zoals drugs dealen?

Die businessen zijn helaas alleen beschikbaar op het tweede eiland, daarvoor zul je het dus met exortion, pimping, en loan shark moeten doen. Het tweede eiland is beschikbaar na de missie 'From zero to hero', van Lance Vance. Ook dan zijn ze nog niet direct beschikbaar, eerst zul je een empoire building moeten beroven die een ander soort business heeft. Als je dit gedaan hebt voor dit type business beschikbaar bij je al empire buildings ;)

Geplaatst:
Heey

Ik weet niet precies welke missie waarop recht geeft, maar als een indicatie: Je kan smuggling en robbery empire sites bouwen zodra je naar het tweede eiland gaat. Pas (iets) later mag je ook drugs empires bouwen.

Geplaatst:
Heey

Ik weet niet precies welke missie waarop recht geeft, maar als een indicatie: Je kan smuggling en robbery empire sites bouwen zodra je naar het tweede eiland gaat. Pas (iets) later mag je ook drugs empires bouwen.

Ik wil even iets opmerken. Smuggling, Robbery en Drugs zijn op het tweede eiland pas beschikbaar als je van die soort een Empire Building veroveren. Je kunt zelf op het tweede eiland je volgorde bepalen welke soort Empire Building je verovert. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Drugs als eerste te veroveren, maar je kunt het ook bewaren voor het laatst.

Geplaatst:

Ik weet niet of je extreem veel verdient als je ALLE bedrijven in Robbery laat handelen, dit heb ik zelf nog nooit uitgeprobeert...'K ga het ook niej doen want dat is nogal saai, maar als je alleen op geld uit bent is dit zeker aan te raden (denk ik) :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...