Sjorszzz Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hoe kun je een Nederlandse server vinden voor gta san andreas multyplayer? ik heb het over SA.MP online. ik kan namelijk alleen maar poolse en russiche servers vinden maar met die players kun je niet fatsoenlijk praten. dus hoe kom ik aan een server met nederlanders ofzo??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Er is een server waarop veel Nederlanders zitten. Deze server wordt zelfs bezocht door veel GTA Forummers. Het adres van deze server is -advert-. Deze kun je dus invullen bij Add Server. Veel plezier! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Je moet even afwachten op de [NL] servers,Daar staan er vast wel een paar leuke bij.Anders ga je op een stunt of race server. Reageren
WackoX Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Er is een server waarop veel Nederlanders zitten. Deze server wordt zelfs bezocht door veel GTA Forummers.Het adres van deze server is -advert-. Deze kun je dus invullen bij Add Server. Veel plezier! Waarom nou weer mr.green? ik wil ze niet afkraken (eigenlijk wel) maar er zit niemand op. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Azer Reageren
Sandra Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Er zijn idd meerdere nederlandse servers. Hoe vind je ze: - Open sa-mp.exe - Open onderin het tabblad 'internet' - Wacht tot de lijst met servers helemaal klaar is - klik vlak boven de lijst op 'hostname' - De servers worden op alfabetische volgorde gezet - Zoek nu naar de servers die beginnen met [NL] - Die staan bijna bovenaan de lijst Succex ermee Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 bEDANKT HET IS GELUKT Reageren
Simbad Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 jou zou deze ook kunnen proberen -advert- ook NL Reageren
WackoX Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ja, zo kan ik het ook wel. Probeer eens -advert- Reageren
Azer Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Zoals Sandra al zegt, nederlandse servers zijn te vinden dmv de naam maar ook vanwege lage pings in de serverbrowser, tevens kan je ook Game-Monitor.com gebruiken en laten filteren op nederlandse servers. (Note: omdat iemand vraagt om een nederlandse server betekent nog niet dat het adverteren van een server toegestaan is.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.