rick0499 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Deze mod verandert het arme Grove Street in een Rijke Wijk. Dit is de V1.5 van de release klik HIER voor meer informatie over deze mod. Made by: Rick0499 Grove_Street_Upgrade_V1_1__1_.5.zip Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Grappig concept, om iets precies het tegenovergestelde te maken (rijk <--> arm). Zet even een screenshot in je bericht. Ik weet dat er ééntje op gtagarage staat, maar zie subforum regels die bovenaanstaan, een screenshot in je topic is verplicht. Keep it up. Reageren
bramboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) leuke mod en er zijn screen shots wazuup kijk maar op gtagarage dan staat er onder die screen shot view all screenshots (3) @ hieronder OKE Bewerkt: 21 augustus 2007 door bramboy Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 leuke mod en er zijn screen shots wazuup kijk maar op gtagarage dan staat er onder die screen shot view all screenshots (3) Hij bedoelt dat er een screenshot in de post meot zodat mensen niet meteen naar GTAGarage hoeven , dat staat namelijk ook in de regels Anyway: Het is leuk bedacht zoals Wazuup al zei en het steekt leuk in mekaar. Greetz Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Gaaf hoor Alleen de huizen zijn wat saai... Hier een directe link naar de 3 screenshots... Klikkie Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 download deze mod niet IK HERHAAL DOWNLOAD DEZE MOD NIET het heeft mijn hele san andreas v*rkl**t Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 download deze mod niet IK HERHAAL DOWNLOAD DEZE MOD NIEThet heeft mijn hele san andreas v*rkl**t Doe niet zo raar....boven geven een aantal mensen hun mening over de mod (en die draait dus prima) en ook op site waar hij te downloaden is staat nergens dat het mogelijk mis gaat met deze download. Misschien heb je zelf te veel veranderd aan je spel en was dit gewoon de druppel?? Reageren
Basssss Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Leuk, alleen vreemd dat die mod daar al rond eind 2007 al geüpload was... Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Leuk, alleen vreemd dat die mod daar al rond eind 2007 al geüpload was... Mischien omdat dit topic rond in 2007 is gestart Iemand heeft weel flink lopen bumpen... Bewerkt: 20 januari 2009 door BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.