LangePeter Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik ben opzoek naar de mooiste car mods in sa ik heb er zelf nog niet zoveel en heb hekel aan al die poolse kentekens dus laat een foto zien (evt link) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik zelf heb geen car mods omdat ik GTA SA op de PS-2 speel. maar ik ken wel een site waar je heel veel car mods kan vinden' http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=116 Reageren
bramboy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik ben opzoek naar de mooiste car mods in sa ik heb er zelf nog niet zoveel en heb hekel aan al die poolse kentekens dus laat een foto zien (evt link) er is al tog al zon topic kijk maar eigenlijk niet nodig er zou dan een op moeten exusus voor moderatore gedrag >>> Door _KoE_Mzungu: Moderator gedrag in het vervolg voor je houden, vragen of zinspelen op een slotje heeft ook geen enkele zin. Dan zijn excuses ook niet nodig. <<< Reageren
LangePeter Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik ben opzoek naar de mooiste car mods in sa ik heb er zelf nog niet zoveel en heb hekel aan al die poolse kentekens dus laat een foto zien (evt link) er is al tog al zon topic kijk maar eigenlijk niet nodig er zou dan een op moeten exusus voor moderatore gedrag >>> Door _KoE_Mzungu: Moderator gedrag in het vervolg voor je houden, vragen of zinspelen op een slotje heeft ook geen enkele zin. Dan zijn excuses ook niet nodig. <<< sorry had gekeken maar kon het niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.