Jump to content

GTA VC MP


salmonella

Recommended Posts

ik heb gta vc mp gedownload en dat ging opzig goed alleen toen ik connecte starte hij de game en dan krijg je dat filmpje maar daarnaa kreeg ik dat plaatje van vc en toen hoorde ik dat geluidje wat je hoord als je een bestand niet kan downloaden.dus ik w8te maar hij bleef maar haken op dat plaatje toen drukte ik op spacebalk en toen was het beeld weer gewoon bij het hoofdmenu (weet ik veel hoe je dat noemt!).Kortom ik kan niet spelen!

Grtz Abe

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel de meeste problemen komen door mods. Meestal krijg je dat geluidje ook, als je bijvoorbeeld een mod niet goed hebt geïnstalleerd. Je laad je spel dan, en in eens *geluid*. Ik vraag me dus af of je eventueel mods hebt geïnstalleerd, die een probleem kunnen veroorzaken? Mocht dat wél het geval zijn, dan raad ik je ze aan te verwijderen. Dit kan door middel van back-up bestanden of via een nieuwe installatie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel de meeste problemen komen door mods. Meestal krijg je dat geluidje ook, als je bijvoorbeeld een mod niet goed hebt geïnstalleerd. Je laad je spel dan, en in eens *geluid*. Ik vraag me dus af of je eventueel mods hebt geïnstalleerd, die een probleem kunnen veroorzaken? Mocht dat wél het geval zijn, dan raad ik je ze aan te verwijderen. Dit kan door middel van back-up bestanden of via een nieuwe installatie. :)

ik heb alleen 3 personages in het spel staan dat kan tog geen probleem zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad dat hij in het hoofdmenu sprong je moet je de bestanden van VC-MP neerzetten in je Grand Theft Vice City map, dus je hoeft niet een aparte map te maken ;) En dan gewoon de installatie laten lopen en zorgen dat ie het installeert in de map Grand Theft Vice City. Ik hoop dat dit je helpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...