ikt Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hallllo! Ik ben een GTA3.IMG checker aan het zoeken die: checkt welke bestanden er teveel zijn/welke er missen. Er MOET toch zoiets bestaan? Want ik heb door een stomme fout in een of ander IMG programma alles dubbel. En zojuist heb ik ook alles wat dubbel is verwijderd. Maar nu mis ik zo te merken een paar bestandjes... En werkt GTA SA niet meer. (voor het verwijderen ook niet). Ik heb al half google afgezocht maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Als iemand zoiets weet dan ben ik je heeeeel erg dankbaar. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 als je nu je backups dr over heen zet... of gta sa opnieuw installed via de cd! Reageren
ikt Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik heb al backups, maar ze er 1 voor een inpleuren is saai werk omdat het 90 files zijn. En GTA SA opneiuw instaleren, dan ban ik al mijn mods kwijt. Reageren
snapper Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ga naar MIJN DOCUMENTEN en maak een backup van GTA SA USER FILES.. daar staan toch enkele belangrijke mod bestanden in.. Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Dát zijn Savegames, setting, gemaakte foto's en mijn MP3 bestanden. Daar zit niets belangrijks in. En nu AUB even geen gezeur over backups, blablabla, maar over hoe ik nou kan checken welke bestanden er missen. Kan iemand tree3.txd in GTA3.IMG opzoeken, het hele gedeelte (zodat Tree3 ertussenin staat) (in de lengte) uitrekken? Want ik denk dat ik daar iets fout gedaan kan hebben... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Ik zorg wel voor de foto. Ik moet hem wel nog even maken. De foto: (het is wel een thumbnail) Bewerkt: 21 augustus 2007 door Donald F. Duck Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hmm, nee, dat is het zo te zien niet.... Hoeveel bestanden zitten er bij jou in GTA3.IMG? Ik heb er 16254 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Dan mis je er 43. Want ik heb er 16297 en ik heb gisteren nog een herinstallatie gemaakt. Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hmmm... Nu nog maar kijken wélke 43 het zijn Reageren
jaah90 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hmmm... Nu nog maar kijken wélke 43 het zijn Ik zie geen probleem Maar even on topic, ik heb nog nooit van een programma zoals dat gehoord. Als ik jouw was zou ik op de bekende mod sites - en forums kijken/vragen. Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Dit IS een groot forum wist je? Maar ik ga wel op GTAForums.com zoeken.. EDITY: Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Eindelijk een IMG tool gevonden die goed werkt EN ook nog kan checken! Deze bestanden heb ik nodig: Probleem al opgelost Bedankt voor alle hulp Bewerkt: 21 augustus 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.