GT-Aap Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hey, Ik heb in SA een nieuwe vriendin, die je kon vinden in het park achter je Burger Shot als je de stad inkomt. Ze heet Katie en ziet er een beetje Azieatisch uit. Maar als ze ergens iets wil eten, zegt ze OVERAL dat ze het daar niet leuk vind. Dan ben ik zoalng aan het zoeken dat ik het bericht krijg: Oh no, she is not enjoying herself! Quick, give her some food, or maybe a drink... En als ik dan ergens snel binnenloop, is het nog niet goed en gaan de relatiepunten meer omlaag dan normaal. Weet iemand een restaurant of iets anders waar ze het wèl leuk vind? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Kathie Zahn vind het fijn om bij de bar achter haar huis te eten. Dit is ook vlakbij de brug, er is daar ook een easter egg Actual piece of cabel te vinden. Hier kan je vinden wat ze allemaal fijn vindt: Klik. Ze vindt het fijn om rustig te rijden uit de buurt van haar huis. Dat is wel een beetje raar, want waarom zou je er tenslotte dan gaan wonen. Ook handig om te weten is, als je 15% met haar hebt, dat je dan nooit meer geld/ wapens kwijt raakt na Wasted te zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) je kan op deze pagina kijke wat ze leuk vind en wat info over katie zahn etcetera. http://nl.wikigta.org/wiki/Katie_Zhan ik kan me herrinnere dat ze altyd graag at bij het bar agter haar huis. Bewerkt: 20 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Nog een tip als Kathie een stukje wilt rijden: Rij achteruit rondjes om haar huis heen! Bij haar gaat het er namelijk om één bepaalde snelheid aan te houden en toevallig is die snelheid dezelfde snelheid als wanneer je achteruit rijdt!!! Leuk om te weten en leuk om zelf uit te proberen. Succes met Kathie Reageren
GT-Aap Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ok jongens. Hartstikke bedankt! Ik had nooit gedacht dat ze die bar achter haar huis leuk zou vinden. Nog een keer bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.