Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik denk dat het al 100x op dit forum heeft gestaan maar hoe zet je je usertrack radio vast als je een voertuig instapt dat gelijk usertrack begint aftespelen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Dit is afhankelijk van een aantal factoren. Zoals je tussen je stats van het spel kan zien staat daar je favoriete radio station en je minst favoriete radio station. Als jij vaak naar 1 bepaald radio station luistert wordt dat dus op een gegeven moment jou favoriete radio station, dit geldt dus ook voor User Tracks. Als je een auto steelt van iemand die naar een ander station aan het luisteren was zal je dus ná het instappen naar dat station luisteren, hier kan je dus niets aan veranderen. Auto's die je in een garage hebt gezet 'onthouden' het radio station die aanstond toen je die auto in je garage hebt gezet, ook hier kan je dus niets aan veranderen. Maar zodra je een geparkeerde auto pakt zal automatisch jou favoriete station aan staan. Daarnaast zijn er bepaalde auto's die standaard beginnen met 1 bepaald radio station, mooie voorbeelden hiervan zijn de auto's van Ryder en Sweet, deze spelen altijd hetzelfde radio station als je instapt. Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Edit @ hieronder: Dat zou geen verschil moeten maken met single-player. En je kan toch gewoon je station kiezen als je instapt door even aan de radio te draaien? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik speel alleen nog online dus dan zijn die spawn voertuigen toch anders? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Ik dacht dat je wel een radiozender 'vast' kon zetten. Ik weet het niet zeker, maar ga naar options> audio en zet auto tune uit. Dan gaat hij volgens mij verder met het laatst beluisterde radiostation. Bewerkt: 21 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
Las Vegas Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Zal is kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.