Jump to content

San Andreas v2.00?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zie bij die savegames San Andreas v2.00, maar ik kan die niet vinden? ik heb search gebruikt en ik kwam alleen maar bij die savegames, niet bij gta v2.00 zelf, en op google vond ik alleen de 1.01, die ik nu geinstalleerd heb.

Geplaatst: (bewerkt)
ik zie bij die savegames San Andreas v2.00, maar ik kan die niet vinden? ik heb search gebruikt en ik kwam alleen maar bij die savegames, niet bij gta v2.00 zelf, en op google vond ik alleen de 1.01, die ik nu geinstalleerd heb.

Ze zijn gewoon te vinden op het forum, hoor. Je vindt hier de V2 savegames op een rij. Overigens is het handig om te weten dat de savegames in het savegame-aanvraag forum staan. Tevens vind je daar de V1 savegames, mocht je ze nog een keer nodig hebben. ;)

Edit: Sorry, ik begreep je verkeerd.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Dus je probeert Gta San Andreas v2.0 te downloaden?

Als dat zo is mogen we je niet verder helpen.

Dat is namelijk illigaal.

PS. Moderator's als dit niet klopt corriceer me dan.

Maar ik zoek dus San Andreas v2.00, om de savegame te kunnen laden.

P.S. : Ik heb een originele release versie van San Andreas, ik zoek een patch of iets dergelijks want mijn game laad de v2.0 niet.

Bewerkt: door Mystixx

Als je SA V2 wilt moet je downloaden, en dat is verboden op dit forum (of je koopt SA) . ;) Als je V1.1 hebt kun je ook gewoon savegames van V1 spelen!

EDIT@Hieronder: Iedereen maakt wel eens een fout hoor! :bier:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:
Als je SA V2 wilt moet je downloaden, en dat is verboden op dit forum . ;) Als je V1.1 hebt kun je ook gewoon savegames van V1 spelen!

Net gevonden, bedankt voor jullie hulp.

(dacht dat er een patch was maar dit is dus gewoon een re-release van de game? want ik kocht mijn GTA gelijk bij de release date en had weer ff zin om te spelen, maar geen zin om de eerste paar missies te doen, dus zag ik v2, daarom dacht ik dat er een patch uit was.)

Geplaatst:
Maar ik zoek dus San Andreas v2.00, om de savegame te kunnen laden.

P.S. : Ik heb een originele release versie van San Andreas, ik zoek een patch of iets dergelijks want mijn game laad de v2.0 niet.

Oke, ik snap het nu. Om V2 savegames te kunnen laden heb je eigenlijk twee bestanden nodig. Dat zijn de bestanden 'main.scm' en 'script.img', die ik tevens heb ingepakt en in mijn bijlagen heb staan. Download ze even, pak ze uit en kopieer ze vervolgens naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTa San Andreas' > 'Data' > Script'. Als het goed is moet je dan met V2 savegames kunnen spelen. Vergeet overigens niet een back-up te maken van de huidige bestanden, voor het geval dat je nog met V1 savegames wilt spelen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...