Jump to content

Ik help hulp nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke , ik heb hulp nodig ..

Ik wil all me SA mods verwijderen , het zijn .dff en .txd's ,

Reinstallen gaat niet omdat de CD kaduk is ,

Kan iemand helpen?

Geplaatst:

Tja als je CD kapot is wordt het heel lastig, maar met een kapotte CD kan je het spel ook niet spelen. Ik raad je aan om een nieuwe te kopen, SA kost tegenwoordig niet meer zo veel, volgens mij heb je voor €15 of €20 al een nieuw exemplaar. Daarnaast raad ik je aan om back-ups / kopieën te maken als je een modificatie installeert zodat je het vrij eenvoudig weer kan herstellen. Succes :sigaar:

Geplaatst:

Hmm idd ,

Aleen Dff en Txd kan je niet back uppen ,

Ze zitten in de Gta Img3 ,

Trouwens kan iemand zijn Gta3.img voor mij uploaden :Y

Geplaatst:
Hmm idd ,

Aleen Dff en Txd kan je niet back uppen ,

Ze zitten in de Gta Img3 ,

Trouwens kan iemand zijn Gta3.img voor mij uploaden :Y

Die 'GTA3.img' is veel te groot om te uploaden, dus ik denk dat dat sowieso niet zal gaan. Normaal gesproken raad ik men een herinstallatie aan, maar aangezien dat in dit geval niet wil, lijkt het me de beste oplossing gewoon de bestanden te uploaden die je nodig hebt. Je kunt namelijk wél de '.dff' en '.txd' bestanden uit de 'GTA3.img' halen en er zo een back-up van maken. Dit kan door middel van de IMG Tool, rechtermuisknop op het bestand en extracten naar een map naar keuze. Als je (precies) weet welke je nodig hebt, kun je ze in dit topic aanvragen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...