Robienske Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Ik weet het, het is een domme vraag. Ik kan al redelijk photoshoppen. Maar ik zit met een probleem. Ik heb begonnen met een document die een witte achtergrond had. Ik copieerde het allemaal (in bmp bestand naar een nieuw transparant document. Toen was de achtergrond natuurlijk weer wit dus, delete met het toverstafje de witte achtergrond. Ziezo, dacht ik. Maar toen ik het nieuwe document opsloeg, en de afbeelding opende, was de achtergrond weer wit terwijl hij in photoshop transparant is. Wat moet ik nu doen ? Kan misschien iemand hem transparant maken ? (Mijn voorlopige sig, dat lcd schermpje) Reageren
Timovich Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Huh vaag.. Ik gebruik fireworks.. Maar hij is opeens ook met een witte achtergrond :S Het ligt aan je plaatje volgens mij :o Ik kan je zweren dat de achtergrond transparant was! Bewerkt: 29 december 2004 door Timovich Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.