Gilles19 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hoi Forum, Ik ben nieuw hier Ik Zit met een probleem Ik heb een vista home basic Ik heb overal gezocht naar de GTA San Andreas user files map maar kan hem niet vinden! ik heb mijn Gta: SA geherinstalleerd en 4 keren maar die map komt er maar niet ik heb alles gebruikt alle website geleze maar ik zit in de problemen ik vind de map niet en als ik wil saven gebeurt dit iamnd weet wat het probleem is Antwoord hier of add me op msn ****** Alvast bedankt >>> Door _KoE_Mzungu: Topic titel ontdaan van onnodig gebruik van hoofdletters en e-mail adres verwijderd, e-mail adressen zijn niet toegestaan in posts. >Hier< kan je de regels van dit forum lezen. Welkom op het forum Gilles19 <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 De map van GTA: SA met savegames zou je met Vista moeten vinden in: [drive]:\'gebruiker'\Documenten\GTA San Andreas User Files Reageren
Gilles19 Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Nop..... Ik heb gekeken en niks gevonden dit is de map maar gta san anreas user files staat er niet Ik snap er echt niks van BTW: DIT IS GEEN ILLEGALE VERSIE Bedankt voor de link Van de rules en verwijderen van mijn E-Mail EDIT* KAN IEMAND MIJ NOU HELPEN?? Bewerkt: 21 augustus 2007 door Gilles19 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Na enkele PB's tussen mij en Gilles19 is het probleem uiteindelik verholpen. Hij heeft de map 'GTA San Andreas User Files' handmatig aangemaakt en bij de eigenschappen van de snelkoppeling de compatibliteit ingesteld met 'Uitvoeren als Administrator'. Dit gaat op de volgende manier: rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA Eigenschappen -> tabblad 'Compatibiliteit' bij Bevoegdheidsniveau: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' aanvinken Dit werkt vaak als oplossing voor mensen die problemen hebben met het spel op Vista, dit dus ter informatie mochten er meerdere mensen zijn met hetzelfde of vergelijkbaar probleem. Dit heeft ermee te maken dat bij Vista in bepaalde mappen alleen bewerkingen mogen worden gedaan door de gebruiker van de PC met Administrator rechten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.