Jump to content

ik zoek een mod en wat uitleg over versies

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik zoek een mod waarmee je het kan laten sneeuwen in gta san andreas.

echt laten sneeuwen niet dat er al sneeuw ligt maar dat het nog aan het vallen is.

weet iemand hier een mod voor??? _O_

en nog een vraagje kan iemand mij de verschillen uitleggen tussen de versies van gta san andreas op de ps2.

het gaat om de volgende 2 versies het orginele exemplaar uit 2004 en de platinum editie.

dat de hot coffie er uit is weet ik maar zijn dr meer verschillen?

als iemand nog bijzonderheden heeft over nog weer andere vesies voor de ps2 ben ik ook wel benieuwd :D

Geplaatst:

Voor zover ik weet zit er in de eerste uitgave op de PS2 een gang-gebied in Bayside Marina, of er nog andere verschillen zijn weet ik niet. Daarnaast zullen maar heel weinig mensen meer dan één versie van het spel voor de PS2 hebben. Het lijkt mij dat één versie volstaat. Het grooste verschil tussen de versies is dat de savegames niet uitwisselbaar zijn.

Wat betreft die modificatie kan ik je niet helpen, maar als het voor de PS2 is kan je wel alvast melden dat mods voor de PS2 niet mogelijk is.

Geplaatst:

Ja dat wist ik al van ps2 mods.

ik hebt heyt zelf lang en veel dingen geprobeerd maar nooit gelukt.

als iemand een mod weet om het te laten sneeuwen hoor ik het wel :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je wil modden kun je sowieso voor een prikkie San Andreas op de PC krijgen (€15) en als je mods wil aanvragen doe je dat hier. Grote kans dat deze mod niet bestaat, dus dan kun je ook aanvragen of iemand deze wil maken in dit topic ;) Je zult voor deze mod de regendruppels ofzo moeten vervangen. Als niemand dit wil/kan, of die mod is er gewoonweg niet, dan kun je nog altijd zelf leren modden, en waar kan dat beter als in dit forum :)

999-ste bericht :dans::D:)

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...