Jesperkaj Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik heb deze: Ik wou expres niet te opvallende voetbalschoenen want ik ben keeper. Naapere Ik hebook die schoenen en dat ik nou keeper ben..... Reageren
The GamerII Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik moest nog nieuwe schoenen en heb dus deze gekocht: Reageren
Arthis Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) ik heb deze: ben er heel tevreden over o, ja en tunix: ik zou als ik jou was juist wel opvallende voetbalschoenen en het liefst een opvallend keepersshirt dragen. als spelers naar de goal kijken om te gaan richten, dan zien ze jou lekker opvallen en mikken dan automatisch op jou. als je niet opvallende kleding draagt heeft de tegenstander meer kans om goed te kunnen plaatsen. Bewerkt: 20 september 2007 door m.r.gido Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik heb net nieuwe voetbalschoenen gekocht het is nike geworden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.