Ruwie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hallo iedereen, Ik heb nou eindelijk geleerd hoe ik auto's in het spel kan plaatsen. En ik had op internet deze map gevonden: http://www.gtacrime.nl/down_file.php?file=...=5&subcat=9 Het is een eilandje met allemaal stunts daarop. Ik wilde hem dus op dezelfde manier in het spel plaatsen als de auto's. (via IMG-tool), Maar de gebruikelijke bestandjes (txd, dff) kon ik niet vinden in de download!! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het wel moet?? Alvast bedankt!!! Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik denk dat je het met GTA Mod installer moet doen Reageren
Evan Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ja die zit als het goed is bij die mod en goed de ReadMe lezen he suc6 Reageren
Ruwie Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ja die zit als het goed is bij die mod en goed de ReadMe lezen he suc6 Bedankt voor jullie advies Maar eerlijk gezegd snap ik er nog niet erg veel van Zou wel komen omdat ik een beginnende modder ben, maar zou een van jullie of iemand anders een duidelijke beschrijving kunnen geven met stappen erin? Dat werkt denk ik het beste Ik hoor het nog wel.... Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Het hoofstuk installatie uit de readme.txt: - start the "GTA Mod Installer 2.2.exe" - click on "continue" - select then "SELECT A script file that came..." - click on "NEXT one" - select then "I want ton SELECT the ZIP file that has..." - click on "NEXT one" - now select you the file from (mfi.zip) the Marks Fun Iceland contains - click on "NEXT one" - now you select the file from where GTA Vice town center are installed - click on "NEXT one" - to Fertg! Het is een beetje een vreemde mix van Engels en Duits, dus dan maar even opnieuw: Om te beginnen moet je de file "GTA Mod Installer 2.2.exe" uit de zip-file halen, en deze opstarten. Druk op de CONTINUE-button Kies de optie "SELECT A script file that came..." druk daarna op de NEXT-button Kies de optie "I want to SELECT the ZIP file that has..." Druk op de NEXT-button Druk op de "..."-knop, zoek de zipfile op die je gedownload hebt en druk op OPEN. Druk op de NEXT-button Druk op de "..."-knop, zoek de folder waar VC geinstalleerd is en druk op OK. Druk op de NEXT-button En de mod zou geinstalleerd moeten zijn. Let wel op, want deze mod past de main.scm aan, dus je oude savefiles kun je niet meer laden, want dan crashed VC. Je zult dus een "new game" moeten starten. Reageren
Ruwie Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Het hoofstuk installatie uit de readme.txt:- start the "GTA Mod Installer 2.2.exe" - click on "continue" - select then "SELECT A script file that came..." - click on "NEXT one" - select then "I want ton SELECT the ZIP file that has..." - click on "NEXT one" - now select you the file from (mfi.zip) the Marks Fun Iceland contains - click on "NEXT one" - now you select the file from where GTA Vice town center are installed - click on "NEXT one" - to Fertg! Het is een beetje een vreemde mix van Engels en Duits, dus dan maar even opnieuw: Om te beginnen moet je de file "GTA Mod Installer 2.2.exe" uit de zip-file halen, en deze opstarten. Druk op de CONTINUE-button Kies de optie "SELECT A script file that came..." druk daarna op de NEXT-button Kies de optie "I want to SELECT the ZIP file that has..." Druk op de NEXT-button Druk op de "..."-knop, zoek de zipfile op die je gedownload hebt en druk op OPEN. Druk op de NEXT-button Druk op de "..."-knop, zoek de folder waar VC geinstalleerd is en druk op OK. Druk op de NEXT-button En de mod zou geinstalleerd moeten zijn. Let wel op, want deze mod past de main.scm aan, dus je oude savefiles kun je niet meer laden, want dan crashed VC. Je zult dus een "new game" moeten starten. Heel erg bedankt voor de uitgebreide en duidelijke uitleg Ik heb je stappen precies gevolgt en op het laaste stuitte ik op het probleem. Er kwam te staan dat ik cd1 erin moest stoppen. Wat kan ik hieraan doen? Want als ik cd1 er weer instop instaleert die Gta weer opnieuw Alvast bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.