brbgtaplayer Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hallo, Ik wil mijn XBOX 360 met XBOX Live verbiden doormiddel van een ICS-verbinding met een router ertussen, dus zo: XBOX 360 -> Crosslinkkabel -> ICS computer (aan) -> draadloze verbinding (USB-plug) -> router -> Modem -> internet Maar werkt dat wel? Reageren
Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Je kan het proberen door Test Connection te doen bij Settings. Want ik weet niet precies wat een ICS verbinding is, maar door op de Xbox360 een test connection test te laten uitvoeren kan je erachter komen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hallo,Ik wil mijn XBOX 360 met XBOX Live verbiden doormiddel van een ICS-verbinding met een router ertussen, dus zo: XBOX 360 -> Crosslinkkabel -> ICS computer (aan) -> draadloze verbinding (USB-plug) -> router -> Modem -> internet Maar werkt dat wel? Waarom niet gewoon van de router naar de 360??? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Omdat ik dan dat draadloze geval voor de xbox360 moet kopen van bijna 80 euro, en ik heb daar geen zin in. En de bijgeleverde kabel is te kort, dus het zal met een crosslink van 10 meter moeten, die ik nog niet heb. En het zou jammer zijn als ik die voor niks kocht, dus daarom wil ik weten of het uberaupt wel werkt. En ICS betekent Internet Conection Sharing, ofterwijl ik wil de internetvervinding van mijn PC gebruiken om XBOX-Live te krijgen. Zoals het in de handleiding van de 360 staat dus, maar dan met een router ertussen. Maar werkt dat wel? Reageren
[Xplode] Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Als het goed is zou dit gewoon moeten werken, want een vriend van mij heeft ook een router en hij heeft ook via zijn pc een kabel gelegt. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Als het goed is zou dit gewoon moeten werken, want een vriend van mij heeft ook een router en hij heeft ook via zijn pc een kabel gelegt. Dat betekent dat het bij hem in ieder geval werkt, bedankt! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Omdat ik dan dat draadloze geval voor de xbox360 moet kopen van bijna 80 euro, en ik heb daar geen zin in. En de bijgeleverde kabel is te kort, dus het zal met een crosslink van 10 meter moeten, die ik nog niet heb. En het zou jammer zijn als ik die voor niks kocht, dus daarom wil ik weten of het uberaupt wel werkt.En ICS betekent Internet Conection Sharing, ofterwijl ik wil de internetvervinding van mijn PC gebruiken om XBOX-Live te krijgen. Zoals het in de handleiding van de 360 staat dus, maar dan met een router ertussen. Maar werkt dat wel? Je kunt toch een kabel direct van je router naar je 360 leggen? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Omdat ik dan dat draadloze geval voor de xbox360 moet kopen van bijna 80 euro, en ik heb daar geen zin in. En de bijgeleverde kabel is te kort, dus het zal met een crosslink van 10 meter moeten, die ik nog niet heb. En het zou jammer zijn als ik die voor niks kocht, dus daarom wil ik weten of het uberaupt wel werkt.En ICS betekent Internet Conection Sharing, ofterwijl ik wil de internetvervinding van mijn PC gebruiken om XBOX-Live te krijgen. Zoals het in de handleiding van de 360 staat dus, maar dan met een router ertussen. Maar werkt dat wel? Je kunt toch een kabel direct van je router naar je 360 leggen? Nou, ik zit op zolder en de router staat beneden. De router is draadloos verbondenmet mijn pc, omdat ik anders door het hele huis kabels moet leggen (meer dan 30 meter, daar heb ik geen zin in). Dus daarom kan ik mijn console niet direct op de router aansluiten. [Xplode] zei dat het bij een vriend van hem wel werkte, dus eigenlijk weet ik al wat ik ga doen. Maar wel bedankt voor je interesse . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.