dudedude Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 waar kan je dit jasje krijgen en hoe heet ie want ik wil er een beetje uitzien als die gast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 in didier sachs later in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 in didier sachslater in het spel Didier Sachs is echt een hele duure winkel. Dus als je daar naar toe gaat zorg dan wel dat je een beetje geld hebt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ok ik kan al naar didier sachs maaar hoe heet ie eigelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) gewoon ff rondkijken volgens mij was het 1 van de laatste of ik heb hem bij victim gezien(ook een winkel) gewoon ff rondneuzen Bewerkt: 26 december 2004 door mastermind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 weet er iemand waar ik zwarte jas met deel oranje bovenaan met oranje cijfer erop staat kun kopen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 weet er iemand waar ik zwarte jas met deel oranje bovenaan met oranje cijfer erop staat kun kopen??? zoek is alle winkels af ik dacht in de victim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 waneer is ds vrijgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 waneer is ds vrijgespeelt na de missie a home in the hills als je terugkeert naar los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Ik kan nog steeds maar 3 kleren winkels waneer krijg je nieuwe :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 kun je die cap en die bril ook in didier sachs ofzoiets kopen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 waarvoor kan ik niet in die victem winkel of mot ik eerst missies halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 kun je die cap en die bril ook in didier sachs ofzoiets kopen??? Brillen heb je in Victim en in Didier Sachs. (de mooiste, en de duurste natuurlijk in DS.) Cap's heb je in meerdere winkels, ga ze gewoon is even langs en kijk wat jij mooi vindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.