CaseyRayback Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hallo allemaal! Ik heb ff een vraagje over het cheaten bij San Andreas op de XBOX360. Want de codes die voor de gewone XBOX staan die kun je niet op de nieuwe controller invoeren(ivm de black en white knoppen), of kan dit wel? Zijn er misschien cheats te krijgen voor de nieuwe controller? Als iemand me hiermee kan helpen, GEWELDIG!! laterss! Reageren
Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 De Black en White knoppen liggen boven de mik en schiet knoppen, LT, RT is het volgensmij, de kleine brede knoppen. White is de rechtse en Black de linkse of andersom, heb het al een poos niet meer gespeelt. Reageren
CaseyRayback Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 De Black en White knoppen liggen boven de mik en schiet knoppen, LT, RT is het volgensmij, de kleine brede knoppen.White is de rechtse en Black de linkse of andersom, heb het al een poos niet meer gespeelt. Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.. Je moet de code toch gewoon invoeren als je in het spel zit? en LT en RT zijn toch de triggers? Reageren
Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Mijn fout, het is LB en RB, RB is volgensmij wit en LB is dan zwart, of andersom.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.