Jump to content

De Sims 2 op mijn laptop?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste Gta forum leden!

Ik heb een vraagje ik wil graag de sims 2 gaan kopen voor de PC. :Y

Maar nu is mijn vraag of hij ook op de laptop kan :? En hoeveel ruimte je daar voor moet hebben?

Op de laptop hebben wij Windows XP professional, is dat goed voor de sims 2?

Alvast bedankt GrandTheftTwano :cya:

Geplaatst:

Wil je weten of De Sims goed loopt op je laptop, dan moet je even kijken naar de systeemeisen van De Sims 2 en je laptop. Eigenlijk moet je laptop sowieso voldoen aan deze eisen:

• Processor: 600 MHz
  • Geheugen: 256 MB
  • Videogeheugen: 32 MB
  • Windows XP is meer dan voldoende.

Dat zijn eigenlijk belangrijke onderdelen uit je PC/laptop, die een game goed laten draaien. Vergelijk het dus even met je laptop. Persoonlijk denk ik dat je hem toch wel moet aankunnen. De laptops van tegenwoordig zijn behoorlijk goed, dus ik verwacht persoonlijk geen problemen. Of je moet een verouderde laptop hebben. :puh:

Geplaatst:

Ik heb de Sims 2 ook. De basis alleen draait wel op een laptop maar op het moment dat je meer uitbreidingen erbij doet red je het gewoon niet meer. Op mijn oude pc was het al onmogelijk om het leuk te spelen want ik had laadtijden van ongeveer 5 minuten.

Dus zolang je het alleen bij de basis houdt red je laptop het wel. Alles wat je meer koopt zorgt ervoor dat je gewoon steeds langer moet laden.

Geplaatst:
Ik heb de Sims 2 ook. De basis alleen draait wel op een laptop maar op het moment dat je meer uitbreidingen erbij doet red je het gewoon niet meer. Op mijn oude pc was het al onmogelijk om het leuk te spelen want ik had laadtijden van ongeveer 5 minuten.

Dus zolang je het alleen bij de basis houdt red je laptop het wel. Alles wat je meer koopt zorgt ervoor dat je gewoon steeds langer moet laden.

Oke bedankt! Ik hou het ook nog wel vol met alleen 'De sims 2'

Al die uitbreidingspakketten hoeven voor mij ook weer niet :N

En -Matthijs- jij ook bedankt voor de uitleg 0_0

Geplaatst:

De sims 2 kan moeite hebben met laptops. Je moet een dure, sterke laptop hebben voordat je er op kan gamen. Het beste met een videokaart/videochip van Nvidia Gforce ofzo, niet van die vage intel dingen, dat werkt gewoon niet voor games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...