NickBonJovi Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) 1. Waarom gaat een auto soms een beetje sloom? Moet je vaker X drukken? 2. Ik heb nu 2 missies gedaan, de laatste was iets van Back Alley Brawl, en ik ben al 4 keer opgepakt. Nu wil ik dus codes gebruiken omdat mn wapens altijd worden afgepakt. Kan iemand die ervaring heeft met codes de lijstjes van de Wapen Sets opschrijven? Ik kan die niet vinden. De codes zelf wel hoor. Verder vind ik de game enorm vet en jat ik altijd PCJ's P.S. Dat door de politie gejatte geld heb ik teruggekregen toen ik iemand sloeg waar de politie achter na zat.. Die had veel geld bij zich XD EDIT: Oja, welke van http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht...TA_Vice_City%29 deze zijn hoofdmissies? Alleen de namen met een letter ernaast? Bewerkt: 21 augustus 2007 door NickBonJovi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) 1. Ik weet niet precies wat je bedoelt met dat auto's sloom gaan, maar sommige auto's rijden nu eenmaal langzamer dan andere. Je moet het 'probleem' als dat er is, wat beter omschrijven. 2. Je kan hier alle cheats van vice city vinden, het tweede rijtje is voor de PS2. Ik heb even een screen gemaakt van alleen de wapens: Succes. Een overzicht van de hoofdmissies kan je hier vinden. @hieronder: Je kan zelf ook gewoon testen, dan kom je er ook achter . Bewerkt: 21 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Ok, ik had dus gewoon een trage auto. En met wapens bedoel ik welke wapens in welke cheat zitten, dat staat nergens op internet. Bedankt voor die hoofdmissies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 Ok, ik had dus gewoon een trage auto.En met wapens bedoel ik welke wapens in welke cheat zitten, dat staat nergens op internet. Bedankt voor die hoofdmissies Dat moet je allemaal zelf maar proberen maar wapen cheat 2 en 3 zijn het best want, je hebt met wc2 een Rocketlauncher en met wc3 een minigun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Wapenset 1: Brass knuckles, Baseball bat, , Molotov cocktail, Pistol, Shotgun, Tec-9, Kruger, Flame thrower, Sniper Rifle. Wapenset 2: Brass knuckles, Chainsaw, Grenades.357, S.P.A.S. 12, MP5, M4, Minigun, .308 sniper. Wapenset 3: Brass knuckles, Katana, Grenades, .357, Stubby shotgun, Ingram Mac-10, M4, Rocket Launcher, .308 sniper. Edit: Oei sorry, niet naar de datum gekeken... Bewerkt: 18 september 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.