Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik heb een probleempje, ik heb een ipn1.3 forum aangemaakt op mijn website dus geen invisionfree. En nu heb ik sub-fora's maar hij laat ze niet zien in de lijst op de homepage. Hoe krijg ik ze er dan wel te zien, ik zag op invisionize een mod, maar die werkt niet goed.. Want ik zie het dan niet tevoorschijnkomen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb een probleempje, ik heb een ipn1.3 forum aangemaakt op mijn website dus geen invisionfree.En nu heb ik sub-fora's maar hij laat ze niet zien in de lijst op de homepage. Hoe krijg ik ze er dan wel te zien, ik zag op invisionize een mod, maar die werkt niet goed.. Want ik zie het dan niet tevoorschijnkomen. Ze moeten het gewoon doen. Wat je moet doen is kijken of er in ''Permissions'' deze vinkjes aangevinkt zijn: Ga naar Forum Control -> Manage Forums -> Klik op Permissions op de Subfora die je wilt bewerken. (Staat naast Settings) -> En dan zie je zoiets: Zorg ervoor dat deze aangevinkt zijn: Natuurlijk kan je een paar veranderen, maar probeer die ik heb gegeven te doen. Succes. Als dit niet lukt... Heb je wel een categorie aangemaakt? Bewerkt: 21 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Follow Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Dat is het probleem niet, ik bedoel dus.. General catogorie Blalblabla Subfora's: nieuws Net zoals hier. Een lijst die laat zien wat de subfora's zijn.. Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dat is het probleem niet, ik bedoel dus..General catogorie Blalblabla Subfora's: nieuws Net zoals hier. Een lijst die laat zien wat de subfora's zijn.. Normaal zou dat automatisch moeten gaan ! Reageren
bramboy Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik denk dat Follow dit: (kijk hier) bedoeld Reageren
Follow Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik denk dat Follow dit: (kijk hier) bedoeld Ja, die sub-fora's enzo bedoel ik, die linkjes.. ZOu het misschien kunnen dat ik het op php5 run, of door een grote mod.. Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik denk dat Follow dit: (kijk hier) bedoeldDat bedoel ik ook !Ja, die sub-fora's enzo bedoel ik, die linkjes..ZOu het misschien kunnen dat ik het op php5 run, of door een grote mod.. Geef eens de links van de mods die je hebt gebruikt ? Reageren
Follow Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik denk dat Follow dit: (kijk hier) bedoeldDat bedoel ik ook !Ja, die sub-fora's enzo bedoel ik, die linkjes..ZOu het misschien kunnen dat ik het op php5 run, of door een grote mod.. Geef eens de links van de mods die je hebt gebruikt ? Aw, effe zoeken is het.. http://www.ibforen.de/index.php?ind=downlo...iew&iden=47 http://www.ibforen.de/index.php?ind=downlo...iew&iden=45 http://www.ibforen.de/index.php?ind=downlo...view&iden=4 De onderste was nodig om de middelste te installeren. De bovenste was nodig om het forum zelf te installeren. En de middelste is beveiling update's enzovoort... Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Als het gaat om het forum in je signature dat is geen IPB 1.3, dat is een forum van MyBB. Als je een IPB 1.3 forum wilt kun je hem gratis krijgen op >>>deze<<< website. Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Als het gaat om het forum in je signature dat is geen IPB 1.3, dat is een forum van MyBB. Als je een IPB 1.3 forum wilt kun je hem gratis krijgen op >>>deze<<< website. Hij heeft IPB 1.3 geconverteerd naar myBB. Dus nu maakt hij geen gebruik van IPB maar van MyBB, dus is het probleem volgens mij opgelost aangezien die nu geconverteerd heeft naar een ander systeem. Toch blijft het raar waarom de Subfora's het niet deden. Reageren
bramboy Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 ik weet het hoe het moet. je gaat naar Admin CP>new forum>dan kies je bijvoorbeeld gta vc(GEEN CATERGORIE) er staan---- voor dan kies je die> gewenste naam er voor> gewenste opties> maak forum(klik daar op) Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 ik weet het hoe het moet.je gaat naar Admin CP>new forum>dan kies je bijvoorbeeld gta vc(GEEN CATERGORIE) er staan---- voor dan kies je die> gewenste naam er voor> gewenste opties> maak forum(klik daar op) Hij weet hoe hij ze moet maken, maar hij weet niet hoe hij ze moeten tonen onder de forumnaam.Ik heb misschien een oplossing ! Bij forum beschrijving kan je toch HTML gebruiken typ dan het volgende: <b>Sub-forums:</b> <a href='plaats hier de link van de subforum'>Naam van de subforum</a>, <a href='plaats hier de link van de tweede subforum'>Naam van de tweede subforum</a> En elke keer als je een subforum wil toevoegen dan moet je dit toevoegen: , <a href='plaats hier de link van de subforum'>Naam van de subforum</a> Het is moeilijker maar het is wel een oplossing ! Reageren
Thabit Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Even voor de duidelijkheid: bij IPB 1.3 zal je NOOIT van je leven de subfora links automatisch onder de forum link krijgen. Het zal altijd zo zijn: - Categorie -- Forum ----Descriptie Dat jullie het even weten. Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 bij IPB 1.3 zal je NOOIT van je leven de subfora links automatisch onder de forum link krijgen.Het zal altijd zo zijn: Check deze website dan eens ! Dan zie je dat onder het forum "Subforums:" staat ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.