rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 driver 3 word sneller saai driver 1 en 2 zijn veel beter en er spelen wel veel mensen oude spelletjes zoals driver2 Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb het spel voor de PC en heb veel last van framedrops, ook al is mn pc een deftige. en de graphics zijn allemaal zo proper uitgewerkt, en lijken daardoor zo stijf. gta san andreas is veel beter, maar ik weet driv3r toch ook te apprecieren tussendoor, als ik SA even beu gespeeld ben Reageren
Pmixer Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Driv3r doet het bij mij neit eens goed :S Ik heb paralell lines ofzo op de ps2 alleen hardstikkelelijk!!!! Driver2 had ik voor de GBA alleen zag er niet uit! Je kan niet eens springen.. het enige +punt is de kogels n de auto Sorry maar als je het mij vraagt is Nfs/GTA/TDU Veeeeeeeeel Beter Pieter Trouwens HOI SANNEKEN! Bewerkt: 16 augustus 2008 door Pmixer Reageren
1974 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 driver 3 word sneller saaidriver 1 en 2 zijn veel beter en er spelen wel veel mensen oude spelletjes zoals driver2 Kom omdat in D3 tanner te snel doodgaat, en dat hij in D2 niet eens (te voet dan) dood kan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.