jaah90 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik gebruik deze tutorial om hem ingame te zetten: Click me Wat is nou precies de correcte manier van textures adden en bewerken zodat die zichtbaar worden ingame? [TXD maken is bekend] Reageren
K.O. Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Bedoel je textures maken voor een zelfgemaakt model? Dat wordt (denk ik) in die tutorial uitgelegd; het heet texture-mapping. Anders staat er in deze tutorial bij stap 5 nog wel wat. Of bedoel je een bestaande texture aanpassen? In dat geval helpt deze tut misschien. Als het goed is is een texture die in de gta3.img zit en aan een model gekoppeld zit die weer op de juiste manier in SA is gezet altijd zichtbaar, zolang je niet met alpha's (voor transparantie) hebt zitten werken. Reageren
jaah90 Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik bedoel, het toevoegen van meerdere textures aan een model en vervolgens een Map gebruiken om de textuur te scalen, resizen, rotaten, en hem daarna gereed te maken voor de txd. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Kijk nou altijd eerst gewoon in de Master Tutorial List voordat je vragen stelt. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17930 Reageren
jaah90 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Kijk nou altijd eerst gewoon in de Master Tutorial List voordat je vragen stelt.http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17930 Dat had ik gedaan, en ik heb die tutorial gezien, maar als ik dan op de mirros druk: Geen eentje werkt. Daarom stel ik de vraag hier, want 1} de links zijn broken, en 2} het is maar 1 onderdeel van die hele lijst. Jaah90 Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Zucht ik word hier zo moe en zelf een beetje boos van. Ik download twee minuten geleden die video tutorial nog via de mega upload mirror. Hoezo broken? Wij willen je best helpen, als jij ook zelf een beetje moeite doet. Reageren
jaah90 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik begrijp al wat het probleem is. In Firefox werkt megaupload.com bij mij niet, daarom dacht ik dat de link broken was. Firefox is mijn 100% browser en ik gebruik nooit meer IE {zoals zoveel mensen}. Dus ik begrijp dat je boos kan worden, maar eigenlijk kan ik er niet zoveel aan doen Maar dat is dat, whatever, dat is ook weer de wereld uit. Ik zal kijken of het me wel lukt via die tutorial. Sorry voor de, hoe zeggen we dag, complicaties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.