Jump to content

Afro Samurai

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuke sig, Twankala. Wat opvalt is dat de render héél klein is en dat je niet goed ziet wat het juist is. De render moet je in ieder geval groter maken. Ik zie ook dat je shapes of brushes gebruikt hebt. Misschien moet je wat minder verschillende kleuren gebruiken? Ik zou alleen zwarte, bruine en witte shapes/brushes gebruiken want het oranje en rood passen niet zo goed bij de render en stock. De stock is wel mooi, hij past bij het onderwerp. Het lichtpunt bij je render is mooi gedaan. Nu even de tekst. Die is niet erg duidelijk. Ik weet niet of dit de bedoeling was of niet. Als je wilt dat hij duidelijk te zien is zou ik een bruine kleur nemen. Het lettertype valt best mee. De reflectie die je erbij gedaan hebt is wel mooi gedaan maar ik zou 't er uit laten. Verder kan ik er niet veel op zeggen. ;)

6.5/10

Geplaatst:
Leuke sig, Twankala. Wat opvalt is dat de render héél klein is en dat je niet goed ziet wat het juist is. De render moet je in ieder geval groter maken. Ik zie ook dat je shapes of brushes gebruikt hebt. Misschien moet je wat minder verschillende kleuren gebruiken? Ik zou alleen zwarte, bruine en witte shapes/brushes gebruiken want het oranje en rood passen niet zo goed bij de render en stock. De stock is wel mooi, hij past bij het onderwerp. Het lichtpunt bij je render is mooi gedaan. Nu even de tekst. Die is niet erg duidelijk. Ik weet niet of dit de bedoeling was of niet. Als je wilt dat hij duidelijk te zien is zou ik een bruine kleur nemen. Het lettertype valt best mee. De reflectie die je erbij gedaan hebt is wel mooi gedaan maar ik zou 't er uit laten. Verder kan ik er niet veel op zeggen. ;)

6.5/10

Bedankt voor deze zeer uitgebreide rate Lord of War! :tu:

Ik had zelf ook al de tekst gezien en ook gezien dat het niet zo mooi was. Maar helaas kon ik hem niet meer weg halen vanwege al de apply images die erop zitten. Ik heb hem nog zo duidelijk mogelijk geprobeert te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...