-Niels- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Type: Signature Stijl: RacingStyle Grootte: Een goed formaat, wat je zelf mooi vind Afbeelding: Plaatjes van Formule 1 door elkaar heen Tekst: Telkens schuin onder mekaar (zie voorbeeld onderaan het bericht) dat is ook de tekst die ik wil! Rand: 1 PX zwart Kleuren: De plaatjes vullen de Signature op! Render (optioneel): Klik!, Klik!2 Extra (optioneel): Plaatjes in elkaar over laten lopen! -Niels- Formule 1 News Bulletin 2007 Alvast bedankt! Reageren
BaasB Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Ik wil het wel proberen, maar ik ben helaas geen photoshop pro. Ik kijk dus even of ik er iets moois van kan maken, en zo nee, dan mag iemand anders het doen. EDIT: Het wil toch niet echt lukken, mijn excuses hiervoor. Het lukt me niet om de plaatjes in één plaatje te brengen zonder dat ik het maximum van 500 x 150 pixels overschrijd. Misschien dat iemand anders het wel lukt. Beschouw deze post maar als niet geplaatst.. :$ Bewerkt: 21 augustus 2007 door BaasB Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik wil het wel proberen, maar ik ben helaas geen photoshop pro. Ik kijk dus even of ik er iets moois van kan maken, en zo nee, dan mag iemand anders het doen. EDIT: Het wil toch niet echt lukken, mijn excuses hiervoor. Het lukt me niet om de plaatjes in één plaatje te brengen zonder dat ik het maximum van 500 x 150 pixels overschrijd. Misschien dat iemand anders het wel lukt. Beschouw deze post maar als niet geplaatst.. :$ Je mag ook gewoon eigen foto's uitzoeken, waar mee je een prachtige creatie kan maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.