siemens Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Et is raar, want er zitten altijd wel al players in. Ik krijg alleen steeds dat scherm te zien met in de berm die Hollywood-achtige letters. (Vinewood ofzo?) Voor de rest kan je wel het poppetje heen en weer laten rennen, maar de camera blijft gefocused op 1 punt en verder zie je ook niks qua radar enzo. maar ik zie ook geen teks recht of links :S normaal moet er conecten staan en zo maar ik probeer alle server en het lukt nog steeds neit Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Et is raar, want er zitten altijd wel al players in. Ik krijg alleen steeds dat scherm te zien met in de berm die Hollywood-achtige letters. (Vinewood ofzo?) Voor de rest kan je wel het poppetje heen en weer laten rennen, maar de camera blijft gefocused op 1 punt en verder zie je ook niks qua radar enzo. maar ik zie ook geen teks recht of links :S normaal moet er conecten staan en zo maar ik probeer alle server en het lukt nog steeds neit Dit komt hoogstwaarschijnlijk dat jij de verkeerde versie hebt. Hoe kan ik zien welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel/menu. V1.1: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. V1.00 is alleen moddable. Ik heb een andere versie dan v1.00? Met deze patch kan je v1.00 krijgen en dus samp spelen: Klik. Verhelpt dit dan nog niet het probleem? Dan kan je even in deze lijst kijken: Klik. Hier staan alle problemen in die voorkomen in samp. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Gebruik je de Debug launcher? Zoja deze moet je niet gebruiken maar gewoon SA:MP opstarten en dus niet op die debug klikken! EDIT Bigstijn was voor Bewerkt: 21 augustus 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
siemens Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 kan je me mischien helpen via teamviewer want het lukt ook niet :S ------ ik heb het ook niet via debug gedaan :S gewoon via samp ------ Ik heb hulp nodig >>> Door _KoE_Mzungu: Tripleposts samengevoegd, dubbel- of zelfs tripleposts zijn niet toegestaan, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Meestal komt dit probleem ook voor als men de verkeerde versie van SA-MP nog heeft. Ik raad je dus aan om de nieuwste versie (0.2.1) te downloaden en uit te voeren. De meest recente versie is te downloaden op de site van SA-MP. Ik hoop dat je de nieuwste versie nog niet hebt, anders kun je ook altijd een kijkje nemen in de SA-MP FAQ. Reageren
siemens Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik heb die version al maar ik denk dat ik het verkeerd heb geinstaleerd je hoeft het niet uit teleggen maar als iemand me ff helpt via teamviewer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.