Jump to content

Muziek in SA bewerken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil de geluiden uit San Andreas kunnen bewerken, dus de sirene van de politieauto, de politieradio en toeters etc. Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Sam

Geplaatst:
Hallo,

Ik wil de geluiden uit San Andreas kunnen bewerken, dus de sirene van de politieauto, de politieradio en toeters etc. Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Sam

Dat schijnt te kunnen met SAAT, een programma om de geluiden mee aan te passen. Ik meende dat SAAT aardig lastig was voor nieuwe gebruikers, of althans voor gebruikers die er nog niet eerder mee hebben gewerkt, dus ik raad je aan sowieso het programma eens goed te bekijken. Ik ben er helaas niet bekend mee, dus ik kan je verder ook amper tot niets vertellen over het gebruik van SAAT. Ik heb hier wel een tutorial gevonden, waarin zo op het eerste gezicht het gebruik ervan wordt uitgelegd. Probleem is echter dat het Duits is, dus ik hoop dat je er wat van kan opsteken. :)

Geplaatst:

Dit is ook zo lastig omdat de geluiden van SA uit een aantal grote bestanden staan, en dus niet per geluid apart zijn opgeslagen.

Geplaatst:
Dit is ook zo lastig omdat de geluiden van SA uit een aantal grote bestanden staan, en dus niet per geluid apart zijn opgeslagen.

Dat SAAT heb ik al geprobeerd, maar dan moet ik een Playstation2 DVD erindoen, het is voor de PC.

Geplaatst:

Dat SAAT heb ik al geprobeerd, maar dan moet ik een Playstation2 DVD erindoen, het is voor de PC.

Als het voor de PS2 is , is het helaas niet mogelijk. De PS2 versie is nagenoeg onmodbaar , of je meot een speciale disk kopen. Aangezien dat illegaal is mogen we je niet verder helpen.

greetz :sigaar:

Geplaatst:

Als het voor de PS2 is , is het helaas niet mogelijk. De PS2 versie is nagenoeg onmodbaar , of je meot een speciale disk kopen. Aangezien dat illegaal is mogen we je niet verder helpen.

greetz :sigaar:

Het is juist voor de PC, maar als ik SAAT opstart, dan vraagt hij om een ps2 disc, die ik dus niet heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...