-Omar- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 IK zit te kijken op het forum klik op een link staat er opeens dit: Deze site is voor volwassen en kan credicard in gevaar brengen en huwlijk enz enz en dann staat er wil u drive cleaner op u pc hebben die kan dat verwijderen enz. Waarom is dit ? is het gevaarlijk? ( Sorry maar ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt iets goeds gevonden hoewel ik wel weet dat ik ooit z'n topic heb gezien ) Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 IK zit te kijken op het forum klik op een link staat er opeens dit:Deze site is voor volwassen en kan credicard in gevaar brengen en huwlijk enz enz en dann staat er wil u drive cleaner op u pc hebben die kan dat verwijderen enz. Waarom is dit ? is het gevaarlijk? ( Sorry maar ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt iets goeds gevonden hoewel ik wel weet dat ik ooit z'n topic heb gezien ) Alvast bedankt MVG gtaman122 Ik heb dat ook,als ik soms op een cheatsite zit,dat is Spyware,download dat niet,want anders kan het zijn dat je geldproblemen krijgt,dus gewoon op een ander site en later weer op die site,dan krijg je geen problemen,maar een goede tip,installeer Spybot of Spywareblaster,dan krijg je nooit zo'n problemen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Maar is de site gevaarlijk? of is het gevaarlijk als ik het NIET download? MVG gtaman122 Bewerkt: 21 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Maar is de site gevaarlijk? of is het gevaarlijk als ik het NIET download?MVG gtaman122 Als je zo'n popup krijgt moet je die gewoon afsluiten. Als je ergens opklikt kan het zijn dat hij een download of iets dergelijks start zodat je hele computer in de soep loopt. Download anders eens Ad-Aware 2007 Free , een goede spyware scanner en zoals de naam al zegt: Gratis Klikkie!! Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Maar is de site gevaarlijk? of is het gevaarlijk als ik het NIET download?MVG gtaman122 Het is de site soms niet,maar meestal wel,en als je het niet download is ,dan is het ongevaarlijk. Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Het is de site soms niet,maar meestal wel,en als je het niet download is ,dan is het ongevaarlijk. Oke bedankt alle twee MVG gtaman122 Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik krijg meestal Cleandriver of Drivecleaner.. Erg irritant.. Maar helpt het als je het gebruikt? Of moet je het juist niet doen omdat dat een virus is? Reageren
G13nn Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 sites die drivecleaner aanbieden of proberen andere malware aan te smeren moet je ten aller tijden mijden Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) sites die drivecleaner aanbieden of proberen andere malware aan te smeren moet je ten aller tijden mijden Precies. Ik had zo`n drivecleaner geprobeert te instaleren maar dat lukte niet. Nu krijg ik altijd als ik mijn gebruikersnaam open zo`n rottig berichtje of ik deze wil instaleren. Ik kan het ook niet verwijderen of uitschakelen. Kent iemand hier mischien een oplossing voor?? Bewerkt: 21 augustus 2007 door PIERRO P Reageren
ikt Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ga naar de procesnaam (CTRL-ALT-DEL en naar processen), zoek de naam van het virus. Schrijf het op en ga naar de Zoekfunctie van Windows Zoek het bestand en verwijder het. Maar deze manier is een beetje gevaarlijk omdat sommigen dezelfde procesnamen als kritieke processen van Windows zelf overnemen. In dat geval moet je wéten in welke map het wel of niet hoort. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Het is niet echt een virus maar een irritant schermpje dat vraagt of ik een drivecleaner wil installeren. Reageren
G13nn Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ikt, het gaat hier nog altijd om een infectie en die moet je dus niet zelf gaan oplossen net zoals veel mensen zelf aan de slag gaan met MSN fixers voor de msn wormen, als de fix de nieuwe variant nog niet kent zal hij de variant niet goed weghalen ect. http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?f=7&t=4 volg die instructies, en een hijackthis helper zal je helpen Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Je kunt ook: Start, uitvoeren, type 'Msconfig' Bij het tabblad 'Opstarten' staan álle programma's die tegelijk opstarten met windows. Daar staat waarschijnlijk ook iets in de trand 'drivec_popup' ofzo. Vink die dan af. Dan kun je tegelijk ook nog even andere programma's die je niet gebruikt afvinken, start je computer ook wat sneller op. Als je dit afsluit, moet je de computer even opnieuw opstarten. Dan krijg je een melding van msconfig. Vink het vinkje aan en klik op OK. Als je de goede hebt afgevinkt ben je ervan af. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Oke bedankt ik ga even kijken of het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.