Jump to content

Wat is beter de AK-47 of M4 ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier een aantal vergelijkingen:

- De M4 heeft een grotere reikwijdte dan de AK-47.

- De M4 heeft 50 kogels in een magazijn, de AK-47 maar 30.

- De M4 schiet kogels sneller af dan de AK-47.

Meer weet ik er nu even niet.

Geplaatst:

De M4 is ook sterker (meer schade per kogel), en ziet er naar mijn mening beter uit. Maar dat is persoonlijk. Het enige nadeel van de M4 is dat hij moeilijker te krijgen is, dat komt doordat er minder vindplaatsen zijn dan de AK47, hij meer kost bij de AmmuNation. Een AK47 vind je op veel plaatsen, is goedkoper, en je kunt gewoon wat Triads afknallen voor een AK. Voor een M4 zou je dan een zes sterren Wanted Level achter je aan moeten krijgen om een M4 van iemand anders te bemachtigen.

Geplaatst:

Het voordeel van beide wapens is dat de kogels uitwisselbaar zijn. Hiermee bedoel ik dat als je bijvoorbeeld een AK-47 met 500 kogels hebt en daarna pak je een M4 met 100 kogels dan heb je uiteindelijk dus een M4 met 600 kogels. Of dit ook in een Ammu-Nation werkt weet ik niet, in al mijn SA spellen heb ik nog nooit 1 cent uitgegeven in een Ammu-Nation. ;) Bij pick-ups werkt dit dus zeker, vindplaatsen >AK-47< en >M4<. Ook mijn voorkeur gaat uit naar de M4, in alle opzichten beter dan de AK-47.

Edit @ hieronder: Uiteraard ken ik de Ammu-Nation-Challenge en ook z'n voordelen (verdubbeling munitie), maar ik heb ze niet nodig om wapens te kopen, ze liggen immers op straat. :sigaar:

Ja, zowel PC als PS2, daarnaast ben ik meerdere malen overnieuw begonnen.

Geplaatst: (bewerkt)

@_KoE_Mzungu: Als je een m4 hebt, en je doet die AmmuNation Challenge heb je ook meer kogels voor de M4, om dezelfde reden als jij in jou post vermeldt: de kogels zijn uitwisselbaar (toen ik mijn vorige post typte wist ik dat nog niet, ik heb het even gecontroleerd). Uiteraard is dit gratis.

En hoezo 'SA spellen? Heb je zo ook op de PS2 én de PC? :puh: Ik wel.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

ik weet niet welke sterker/beter is maar ik vind de M4 mooier/echter staan.

de AK-47 lijkt zo speelgoed maar dat in mijn mening :D

Geplaatst:

Ja dat klopt! De AK 47 vertraagt wel eens tijdens het schieten, dat vind ik ook hinderlijk. De M4 heeft dit niet, omdat dit natuurlijk een nieuwer en geavanceerder wapen is, wat ongeveer volgens de zelfde techiek werkt, alleen dan beter.

De M4 is inderdaad moeilijker te verkrijgen, maar als je er een hebt, dan kun je best makkelijk aan munitie komen, doordat, zoals eerder vermeld, als je een M4 hebt, en je loopt door zo'n AK47, dan krijgt je M4 meer munitie (uitwisselbare munitie).

Als de verkrijgbaarheid het enige minpunt is van de M4 is het het zoeken waard, aangezien de M4 overduidelijk de beste is qua prestaties. Qua uiterlijk zijn er natuulijk verschillen van mening.

Bewerkt: door MartyCeha

Ik gebruik op dit moment de M4, maar de AK klinkt beter ;)

Als je de 2e post in dit topic leest denk ik dat de M4 het beste is.

AK wordt wel meer gebruikt omdat ie makkelijker te verkrijgen is

M4 is gewoon de mittrailleur en AK47 de gangster-gun :puh:

Bewerkt: door KrimpenDrummer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...