Groot-Duimpje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 M4 meestal omdat ik daar oneindig kogels bij heb , maar de AK-47 is ook een prachtding Reageren
Andijviesoep Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Met de M4 kun je ook veel preciezer schieten dan met de AK47 (op de pc versie tenminste). Hij is namelijk gewoon preciezer en hij heeft ook veel minder terugslag. Probeer maar eens uit over langere afstand; na één of twee schoten achter elkaar raak je met de AK bijna niets meer, terwijl de M4 gewoon vrolijk blijft raken waar hij moet. In het echt is de AK47 trouwens veel en veel krachtiger dan de M4 (een AK47 schiet dwars door bomen heen, terwijl de M4 nog amper een deuk in een baksteen schiet). Ik vind het jammer dat je dit niet in het spel terugziet, daar zijn ze per kogel volgens mij even schadelijk. Ze hadden er een heel interessante keuze tussen 'brute kracht' (AK) en 'precisie en snelheid' (M4) bij kunnen doen. Nu is er gewoon geen rede meer om een AK te gebruiken als je al een M4 hebt. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 In het echt is de AK47 trouwens veel en veel krachtiger dan de M4 (een AK47 schiet dwars door bomen heen, terwijl de M4 nog amper een deuk in een baksteen schiet). Ik vind het jammer dat je dit niet in het spel terugziet, daar zijn ze per kogel volgens mij even schadelijk. Ze hadden er een heel interessante keuze tussen 'brute kracht' (AK) en 'precisie en snelheid' (M4) bij kunnen doen. Nu is er gewoon geen rede meer om een AK te gebruiken als je al een M4 hebt. Weet wel dat de M4 in het echt veel dodelijker is dan de AK 47. De AK 47 schiet gewoon door je lijf maar de kogel van de M4 barst in je lichaam in stukjes (letterlijk) dat heeft te maken met de zwaarte achteraan in de kogel = als je de kogel in een lichaam komt wilt het voorste gedeelte stoppen maar het achterste gedeelte van de kogel wil voortgaan, waardoor hij buigt en in stukken breekt. Dit was even ter info Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Klopt. Waarom denk je dat de legers van de meeste landen M4's hebben in plaats van AK47's (wat overigens ook in heel veel landen als legerwapen heeft gediend, en in sommige nog steeds omdat ze een M4 gewoon niet kunnen betalen in zulke grote aantallen). Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 De M4 werd ook massaal gebruikt in Vietnam. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik vind de AK-47 veel beter. Ik zelf vind deze ook veel beter schieten. En de AK-47 kost een stuk minder in Ammunation. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) m4 is beter maar ik vind de AK er mooier uizien Edit : 350ste post Bewerkt: 24 augustus 2007 door bavo lievens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.