gtadaphne Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik heb al bij ale empire-type ben ik bij job 15 wat moet ik nu doen k kan die misie doen bij het vliegveld ma k kan die maar nie halen wile julie plz helpen Reageren
Gino99 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb al bij ale empire-type ben ik bij job 15 wat moet ik nu doen k kan die misie doen bij het vliegveld ma k kan die maar nie halen wile julie plz helpen Ik weet het niet zeker,maar volgens mij is het als je bij Job 15 bent,klaar bent . Mvg Reageren
Pietje II Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb al bij ale empire-type ben ik bij job 15 wat moet ik nu doen k kan die misie doen bij het vliegveld ma k kan die maar nie halen wile julie plz helpen Jouw uiteindelijke vraag is dus hoe je de missie bij het vliegveld, genaamd "Snitch Hitch", moet voltooien? Het begin zal jou vast wel lukken, persoonlijk heb ik het idee dat je niet verderkomt bij het moment dat je de bewakers van de koper moet vermoorden. Als ik jou was zou ik gewoon een sterk wapen nemen (zoals een AK of een Assault Rifle). Gebruik de R-toets (op de PlayStation Portable) of de R1-toets (op de PlayStation 2) om je tegenstanders via een automatisch vizier vast te zetten. Gebruik de O-toets om te schieten. Gebruik de - en de -toets (op de PlayStation Portable) of de R2- en de L2-toets (op de PlayStation 2) om (terwijl je de R(1)-toets inhoudt) te wisselen tussen je tegenstanders. Op deze manier kun je ze allemaal één voor één neerschieten. Zorg er ook voor dat je op een afstandje staat zodat je tegenstanders naar je toe moeten komen. Als het kan verberg je je ook achter je auto zodat je zonder schade op te lopen al je tegenstanders kunt uitschakelen. Succes ermee! Reageren
dupree Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb al bij ale empire-type ben ik bij job 15 wat moet ik nu doen k kan die misie doen bij het vliegveld ma k kan die maar nie halen wile julie plz helpen Ik weet het niet zeker,maar volgens mij is het als je bij Job 15 bent,klaar bent . Mvg duprre ja je bent dan klaar maar je kan nog steeds voortoen als je wil >>> Door SummerBase: Er is al antwoord gegeven op deze vraag, laat het topic vanaf hier maar rusten, tenzij er vragen gesteld worden natuurlijk. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.