XxleoniexX Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 elke keer als ik naar deze winkels ga kan ik niet naar binnen... ik wil nu wel eens een goed sex appeal hebben maar dat gaat moeilijk als ik er niet in kan. weet iemand wanneer dat wel kan? thnxx! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Je kan pas in de Didier Sachs na de missie Saint Mark's Bistro. Je kan in de Victim na het voltooien van de vliegschool. Overigens, je wilt kleren met veel sexappeal, je kan hier vinden wat voor respect en dergelijke ieder kledingstuk en de 'hairstyles' waard is, je kan hier vinden hoeveel respect, sex appeal ieder voertuig waard is. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) elke keer als ik naar deze winkels ga kan ik niet naar binnen... ik wil nu wel eens een goed sex appeal hebben maar dat gaat moeilijk als ik er niet in kan. weet iemand wanneer dat wel kan?thnxx! Als je nog aan het begin van het spel bent zijn deze nog niet open. Didier sachs naar Saints mark bistro en Victim na het halenv an de vliegschool. Bewerkt: 21 augustus 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Ik dacht dat je pas in Didier Sachs kon na de missie A Home In The Hills Hmmm, toch verkeerd begrepen dus, aangezien zo veel mensen het tegendeel aangeven Sorry :$ Bewerkt: 23 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Nee de missie is daar niet voor nodig.Dit is een missie voor de 100% en is bijna 1 van de laatste missie's totdat je de storyline voltooid hebt! Klik hier voor de missiebeschrijving Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Nee de missie is daar niet voor nodig.Dit is een missie voor de 100% en is bijna 1 van de laatste missie's totdat je de storyline voltooid hebt!Klik hier voor de missiebeschrijving Jij volgt blijkbaar het topic niet echt... Nee hoor Marty, dat kan op het moment dat je Las Venturas bereikt. Alle winkels op een rijtje: Binco, Prolaps en Sub Urban => Nines & AK's ZIP => Als je San Fierro bereikt (met de storyline) Victim => Als je Las Venturas bereikt (met de storyline) Didier Sachs => Saint Mark's Bistro Reageren
dinish Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 is er niet een soort cheat of bug of iets als dat om gelijk in die winkels te komen Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Jazeker, deze bestaat. Het is geen echte cheat, maar de bug wordt wel geactiveerd door een cheat. Als je in de intro in de auto zit met Tenpenny en Pulaski en vlakbij de steeg komt waar je eruit gaat springen moet je de Jetpack cheat, op de PC 'rocketman', intypen. Als je dan bij je fiets(BMX) staat zullen alle winkels geopend zijn. Mocht je de PS2/XBox cheat willen kijk dan op de cheatspagina van WikiGTA: Klik Veel plezier Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Jazeker, deze bestaat. Het is geen echte cheat, maar de bug wordt wel geactiveerd door een cheat. Als je in de intro in de auto zit met Tenpenny en Pulaski en vlakbij de steeg komt waar je eruit gaat springen moet je de Jetpack cheat, op de PC 'rocketman', intypen. Als je dan bij je fiets(BMX) staat zullen alle winkels geopend zijn. Mocht je de PS2/XBox cheat willen kijk dan op de cheatspagina van WikiGTA: KlikVeel plezier dan ben je dood. dus ''WASTED''. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Jazeker, deze bestaat. Het is geen echte cheat, maar de bug wordt wel geactiveerd door een cheat. Als je in de intro in de auto zit met Tenpenny en Pulaski en vlakbij de steeg komt waar je eruit gaat springen moet je de Jetpack cheat, op de PC 'rocketman', intypen. Als je dan bij je fiets(BMX) staat zullen alle winkels geopend zijn. Mocht je de PS2/XBox cheat willen kijk dan op de cheatspagina van WikiGTA: KlikVeel plezier dan ben je dood. dus ''WASTED''.Klopt, maar je kan wel in alle winkels Werkt gewoon hoor.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.