Jump to content

Wat zijn Mods?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een paar vragen over mods...?

-Is het voor de playstation, computer ?

-Is het schadelijk voor je computer/ ps2

-Wat kan je er allemaal mee doen?

-Heb iemand een goeie site waar allenmaal mods opstaan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden :).

-Je kan alleen modden op de computer, al is het volgens mij ook misschien mogelijk op de playstation, maar daar weet ik weinig van, je moet een bepaald programma kopen dacht ik.

-Kijk, een mod is een modificatie, verandering, in je spel, in dit geval San Andreas, het veranderd dus dingen aan dat spel. Sommige mods erg lastig te installeren, zo kan er ook een foutmelding optreden. Maar, meestal kan er alleen iets misgaan met je spel, wat na het het herinstalleren weer verholpen is. Er gaat dus niet iets fout met je pc.

-Er zijn heel veel mogelijkheden, van allerlei auto's laten spawnen, water verhogen tot een superman besturen, denk het en het kan, je maakt in feite een soort van je eigen spel.

-http://www.gtagarage.com/mods/ is een goede site, maar er zijn ook downloads in de downloaddatabase van deze site.

Je kan trouwens op dit forum, als je meer naar beneden scrollt, een hele modding sectie vinden.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
-Kijk, een mod is een modificatie, verandering, in je spel, in dit geval San Andreas, het veranderd dus dingen aan dat spel. Sommige mods erg lastig te installeren, zo kan er ook een foutmelding optreden. Maar, meestal kan er alleen iets misgaan met je spel, wat na het het herinstalleren weer verholpen is. Er gaat dus niet iets fout met je pc.

Het is meer zo dat sommige mods alleen lastig te installeren zijn als je niet weet wat je precies aan het doen bent. Als je met SAMI(San Andreas Mod Installer) een auto wilt modden, kan het inderdaad zo zijn dat er een foutmelding komt. Doe je dit echter handmatig(door het met IMG tool te doen), blijkt in 99% van de gevallen dat het aan SAMI lag, en niet aan de mod. Zo had ik bijvoorbeeld als ik met SAMI de Emperor wilde modden, dat SAMI zelf dan een foutmelding gaf. Deed ik het echter handmatig, dan werkte het wel.

Het is totaal niet schadelijk voor je cd of pc. En als een mod het niet doet, kan je hem gewoon "eruit halen".(Kan ook weer heel makkelijk via SAMI, maar ook via IMG tool). En dan kan je een andere mod proberen. (het kan trouwens dat je V2.00 van GTA SA hebt, dan moet je "downgraden", anders kan je geen mods installeren).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...