Jump to content

Probleem met Real gtaIII mod.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey , ik heb zojuist gta III weer geinstalleerd. en heb Real gta mod geinstalleerd.

Daar heb ik het volgende probleem mee :

Als ik een nieuw spel of een spel wil laden , krijg ik het normale scherm met al die personen en dan laad hij ....

en dan ineens sluit hij af en vertoont mijn beeldscherm deze foutmelding:

unhandledne3.png

wie weet wat ik hier aan kan doen ??? _O_

Respect Don_Pablo. ;)

Geplaatst:
Hey , ik heb zojuist gta III weer geinstalleerd. en heb Real gta mod geinstalleerd.

Als ik een nieuw spel of een spel wil laden , krijg ik het normale scherm met al die personen en dan laad hij ....

[plaatje]

Respect Don_Pablo. ;)

Ik weet haast wel zeker dat er dan wat mis gegaan is bij de installatie. Als hij het zowel bij een nieuw spel, als een savegame niet meer doet, dan acht ik de kans groot dat het gewoon aan de mod ligt. Ik kan me nog herinneren dat ik hem eens geprobeerd hem, maar hij deed het half met ontbrekende textures en dergelijke. Opnieuw installeren lijkt me momenteel de beste oplossing, aangezien het een Total Conversion mod is die je hebt geïnstalleerd. Dat is vrijwel de enigste manier om hem weer te verwijderen. Heb je overigens na het voltooien van de installatie 'TXD.IMG' uit de map 'Models' verwijderd? Ik raad je sowieso aan de readme ook even te bekijken, want volgens mij moet je nog enkele dingen doen om de installatie helemaal compleet te maken. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

[plaatje]

Respect Don_Pablo. ;)

Ik weet haast wel zeker dat er dan wat mis gegaan is bij de installatie. Als hij het zowel bij een nieuw spel, als een savegame niet meer doet, dan acht ik de kans groot dat het gewoon aan de mod ligt. Ik kan me nog herinneren dat ik hem eens geprobeerd hem, maar hij deed het half met ontbrekende textures en dergelijke. Opnieuw installeren lijkt me momenteel de beste oplossing, aangezien het een Total Conversion mod is die je hebt geïnstalleerd. Dat is vrijwel de enigste manier om hem weer te verwijderen. Heb je overigens na het voltooien van de installatie 'TXD.IMG' uit de map 'Models' verwijderd? Ik raad je sowieso aan de readme ook even te bekijken, want volgens mij moet je nog enkele dingen doen om de installatie helemaal compleet te maken. :Y

Ik heb de txd.img + de txd.dir al verwijdert.

ik heb alles opnieuw gedaan.... ik kreeg nu een ander menu !

en met het laden kwam ik wel verder ! maar kreeg weer die foutmelding :(

Kan zijn dat ik iets verkeerds doe met een Map in de Realmod map... er is een map genaamd : Real Gta..

ik weet niet waar ik die in mijn directory moet kopieren.....

Bewerkt: door don_pablo
Geplaatst:
Ik heb de txd.img + de txd.dir al verwijdert.

ik heb alles opnieuw gedaan.... ik kreeg nu een ander menu !

en met het laden kwam ik wel verder ! maar kreeg weer die foutmelding :(

Kan zijn dat ik iets verkeerds doe met een Map in de Realmod map... er is een map genaamd : Real Gta..

ik weet niet waar ik die in mijn directory moet kopieren.....

Het is toch simpel: je start FinalRealGTA3.exe en hij installeert alles in de goede map. Je meot bij de installatie als ik het me goed herinner de map van GTAIII kiezen en dan installeert hij. Of heb jij een handmatige installatie? Dan moet je een schone installatie van GTAIII pakken (zonder mods dus) en dan alle inhoud van die map erover heen kopieeren.

Hopelijk heb je hier iets aan,

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...