L Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Als ik naar de twee ventjes hieronder toeloop, vragen ze iets aan mij, maar wat precies? en dan kan ik positief of negatief reageren, dus op y of n drukken. Bij n wordt het gesprek beëindigd, maar bij y ook. Hoe kan dit, en wat heb ik aan deze ventjes? Ook richt hij z'n na het gesprek pistool zowel bij y als n op mij, maar doet verder niks. Vreemd. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Léon-San Andreas Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Die 'ventjes' zijn drugsdealers, ze vragen aan CJ of hij drugs wil kopen. Je kan daar in principe ja of nee op zeggen, maar omdat CJ geen drugs gebruikt zal hij sowieso de drugs niet kopen. Als je nee antwoord zal de drugsdealer boos worden omdat hij geen geld aan je verdiend en valt hij je aan, volgens mij is het niet zo dat je wordt aangevallen als je ja zegt, maar als je dat zegt is dat misschien wel zo . Je weet in ieder geval wat het zijn. Er is trouwens nog een derde skin drugsdealer. Van een koe (ik noem geen namen), die het leuk vind om drugsdealers neer te schieten, moest ik er ook nog bij zetten dat ze veel geld ($2.000) bij zich hebben als je ze doodschiet . Van mijn moeder mag ik volgens mij niet met geweldadige koeien omgaan, ik mag ze gelukkig wel opeten . Bewerkt: 21 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
iamyourghost Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Die 'ventjes' zijn drugsdealers, ze vragen aan CJ of hij drugs wil kopen. Je kan daar in principe ja of nee op zeggen, maar omdat CJ geen drugs gebruikt zal hij sowieso de drugs niet kopen. Als je nee antwoord zal de drugsdealer boos worden omdat hij geen geld aan je verdiend en valt hij je aan, volgens mij is het niet zo dat je wordt aangevallen als je ja zegt, maar als je dat zegt is dat misschien wel zo . Je weet in ieder geval wat het zijn. Er is trouwens nog een derde skin drugsdealer.Van een koe (ik noem geen namen), die het leuk vind om drugsdealers neer te schieten, moest ik er ook nog bij zetten dat ze veel geld bij zich hebben als je ze doodschiet . Ik heb nog nooit een andere drugsdealer gezien alleen die twee Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik heb ook nog een vraag over hun:werken zij voor de ballas en LSV?? Reageren
L Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 maar waarom zitten deze gasten in het spel als je er niks mee kan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 In >dit topic< kan je alles lezen over de derde drugsdealer, ook hoe en waar je die kan vinden. Wat betreft die twee in Los Santos, die horen bij geen enkele gang maar je zal ze alleen in gang-gebieden tegenkomen, of dit nu geel, paars of groen is dat maakt niet uit. Edit @ hierboven: Ten eerste kan je ze doodschieten voor $2000 en ten tweede zijn ze een onderdeel van de missies Cleaning the Hood en Home Coming. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ja kan ook nadat je gebruik gaat maken van de teritory glitch een paar drugsdealers vinden die er anders uitzien dan die 2 terugvinden in bayside. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.