Vegeta Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) hallo dit is mijn request Type: signature Stijl: Een beetje robotachtig,actie ik bedoel meer science fiction achtig maar niet teveel Grootte: 400 x 150 Afbeelding: afbeelding Tekst: Transformers (middelgrote,doorzichtig beetje,op een opvallende plek) The_fa2man (kleinegrote,doorzichtig beetje,niet opvallend plek zijkant ofzo Rand: 1 pixel strokee Kleuren: donkere kleuren voor de achtergrond Extra: Het moet lijken alsof hij in de ruimte zit op een donkere plaats net als in de afbeelding alvast bedankt Bewerkt: 22 augustus 2007 door cesar Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 is er dan niemand Reageren
Pitbull Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 [IMG=http://img233.imageshack.us/img233/3623/transformersgi3.jpg] Zeg maar wat je ervan vind... Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Hij is wel gek hoor maar de render is donker en de Achtergrond wat met te veel licht dat vind ik eigelijk niet passen drm schreef ik ook donkere kleuren maar verder wel goed gelukt bedankt voor de moeite Bewerkt: 22 augustus 2007 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.