-eend- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Om Gmax te moeten gebruiken moet ik me registreren om zo'n site, is dat gratis? Reageren
nick11123 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 als het goed is, is dat gratis. ik weet niet waar je hem vandaan heb. maar het moet gratis zijn. Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Gmax heb je waarschijnlijk bij 'TurboSquid' gedownload. Die site onderhoud het programma 'Gmax' nu, omdat Discreet ermee gestopt is. Vanuit het registratievenster zul je ook zien dat hij eerst naar de discreet website gaat, om daarna automatisch naar de TurboSquid website te gaan. Het registreren is natuurlijk gratis, anders was Gmax ook niet gratis Reageren
-eend- Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Oke. heb me geregistreerd, en nu krijg ik een fout als ik t opstart... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.