GTAFreak007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) ik heb een probleempje bij een missie van Tony T je moet eerst wat tricks doen en dan moet je 4 spine transfers doen in 1 combo zou iemand dit voor mij willen doen want ik kan dit niet ik doe de eerste spine transfer en probeer dan manual voor volgende maar manual mislukt altijd ben altijd te laat of te vroeg op mijn knoppen aan het duwen THAW_Progress.rar oh en ik heb nog een vraagje hoe doe je een tire tap ofzoiets ? Mvg gtafreak007 Bewerkt: 23 augustus 2007 door gtafreak007 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ik heb een probleempje bij een missie van Tony T je moet eerst wat tricks doen en dan moet je 4 spine transfers doen in 1 combo zou iemand dit voor mij willen doen want ik kan dit niet ik doe de eerste spine transfer en probeer dan manual voor volgende maar manual mislukt altijd ben altijd te laat of te vroeg op mijn knoppen aan het duwen THAW_Progress.rar oh en ik heb nog een vraagje hoe doe je een tire tap ofzoiets ? Mvg gtafreak007 als dat een trucje is kan je dat meestal bij options vinden of bij 'tricks' Reageren
thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) ik heb een probleempje bij een missie van Tony T je moet eerst wat tricks doen en dan moet je 4 spine transfers doen in 1 combo zou iemand dit voor mij willen doen want ik kan dit niet ik doe de eerste spine transfer en probeer dan manual voor volgende maar manual mislukt altijd ben altijd te laat of te vroeg op mijn knoppen aan het duwen THAW_Progress.rar ( 22.91k ) Aantal keren gedownload: 2je moet voor je de grond weer raakr revert doen kweet wel niet welke knoppen het zijn je moet voor je de grond raakt revert doen kweet wel niet welke knoppen op pc op ps2 is het R2 Bewerkt: 12 september 2007 door thug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.