Jump to content

hulp bij Tony Hawk American Wasteland

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een probleempje bij een missie van Tony T je moet eerst wat tricks doen en dan moet je 4 spine transfers doen in 1 combo zou iemand dit voor mij willen doen want ik kan dit niet

ik doe de eerste spine transfer en probeer dan manual voor volgende maar manual mislukt altijd ben altijd te laat of te vroeg op mijn knoppen aan het duwen

THAW_Progress.rar

oh en ik heb nog een vraagje hoe doe je een tire tap ofzoiets ?

Mvg gtafreak007

Bewerkt: door gtafreak007
  • 3 weken later...
Geplaatst:
ik heb een probleempje bij een missie van Tony T je moet eerst wat tricks doen en dan moet je 4 spine transfers doen in 1 combo zou iemand dit voor mij willen doen want ik kan dit niet

ik doe de eerste spine transfer en probeer dan manual voor volgende maar manual mislukt altijd ben altijd te laat of te vroeg op mijn knoppen aan het duwen

THAW_Progress.rar

oh en ik heb nog een vraagje hoe doe je een tire tap ofzoiets ?

Mvg gtafreak007

als dat een trucje is kan je dat meestal bij options vinden of bij 'tricks' :Y

Geplaatst: (bewerkt)

THAW_Progress.rar ( 22.91k ) Aantal keren gedownload: 2je moet voor je de grond weer raakr revert doen kweet wel niet welke knoppen het zijn

je moet voor je de grond raakt revert doen kweet wel niet welke knoppen

op pc op ps2 is het R2

Bewerkt: door thug

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...