Jump to content

n00bmode weghalen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt volgens mij de noobmode gewoon deïnstalleren. Zoek in je startmenu naar een map met de noobmode, of ga anders naar Configuratiescherm -> Software, en kijk daar of je de noobmode kan vinden. Je kunt hem dan gewoon op de normale wijze deïnstalleren dacht ik, zodat je spel weer noobmode-vrij is.

Ook kun je ervoor kiezen om heel San Andreas een keertje opnieuw te installeren, zodat die weer helemaal schoon is. ;)

[Edit] Als je geen back-up hebt gemaakt, kun je er dus voor kiezen om SA helemaal opnieuw te installeren!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Pardon er is een unistaler in een topic namelijk hier

Scroll naar beneden en dan staat er dit: Als Bijlage een uninstaller voor de noobmode toegevoegd. Daaronder staat de unisnatler ^_^

MVG gtaman122 :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb nog even een toevoeging op die back-up's. Maak, als je de n00bmode de volgende keer weer installeert, een back-up van deze drie bestanden:

• Main.scm - Data/Script
  • Script.img - Data/Script
  • American.gxt - Text

Dat zijn de enigste drie bestanden waar je een back-up van moet maken, en dat zijn tevens ook de bestanden waarmee je de mod weer kunt verwijderen. Het enige wat je dan moet doen, is het origineel plaatsen op zijn oude plek. Het is dus eigenlijk gewoon simpel knip- en plakwerk, waarmee je de mod kunt verwijderen. Ik hoop dat je het onthoudt voor de volgende keer. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...