Jump to content

unhandled exception

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gedownloade auto's installeer met "vice city mod manager" en ik kom in het spel te dicht in de buurt van een auto die ik dus vervangen heb, dan krijg ik de foutmelding van windows xp "unhandled exception". voorbeeld: ik vervang met vice city mod manager de comet voor een porsche die ik heb gedownload. als ik dan in de buurt van een comet kom (ik wil hem jatten ofzo) dan krijg ik die foutmelding.... iemand een oplossing?

Geplaatst:

Anders instaleren, readme lezen, andere auto downen, mailtje naar maker MOD sturen

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad...Maar ik kreeg die foutmeldingen pas als ik meer dan 20 wagens ofzow in VC heb gezet :huh:

Heb jij dat ook?

zo ja, haal er dan wat uit.

zo nee, dan kan ik je helaas niet verder helpen. (het lijkt mij ook niet dat hier een oplossing voor is)

Geplaatst:
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad...Maar ik kreeg die foutmeldingen pas als ik meer dan 20 wagens ofzow in VC heb gezet :huh:

Heb jij dat ook?

zo ja, haal er dan wat uit.

zo nee, dan kan ik je helaas niet verder helpen. (het lijkt mij ook niet dat hier een oplossing voor is)

als ik er ook maar een wagen in zet heb ik dit probleem al... hoop wel dat er een oplossing voor is...

Geplaatst:

Heb je alle stappen van de readme file goed uitgevoerd, of zijn er foutmeldingen langsgekomen tijdens het instaleren?

je hebt toch wel eerste alle file van "alleen lezen" afgezet ?

Geplaatst: (bewerkt)

welke dingen moet ik dan van "alleen lezen" afzetten? heb namelijk geen read-me's meer nu omdat ik geen gedownloade autos meer heb.....

heb al het "alleen lezen" uitgezet maar heb nog steeds hetzelfde probleem.

Bewerkt: door willemj
Geplaatst:

installeer Vice maar eens opnieuw (helemaal en alle mappen ff verwijderen na het deistalleren want er blijven altijd nog wat mappen staan.)

Zet daarna de wagens er maar 1 voor 1 in. Dan zie je welke wagen de boosdoener is. Anders weet ik het ook niet :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...