Jump to content

daten

GTA freakje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi allemaal.

ik heb laatst de missie burning desire gehaald.

en ik ging gelijk daten met denise.

toen ik klaar was stond ik op straat en hoorde alle geluiden.

maar het beeld bleef zwart.

wat nu? :N

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst: (bewerkt)

Als je het spel nu opnieuw opstart, doet alles het dan wel weer gewoon zoals normaal? Zoja, dan denk ik dat je gewoon verder kunt gaan. Als je in zo'n situatie zit wanneer het beeld zwart blijft, dan betekend dat meestal dat het spel is vastgelopen. Je kunt het dan proberen te stoppen met bijvoorbeeld de toetsencombinatie Ctrl+Alt+Del.

Als San Andreas nu helemaal niet meer werkt, kun je proberen om alle opties te resetten. Dit kun je doen door naar de map Mijn Documenten te gaan, en daar te drukken op GTA San Andreas User Files. In die map vindt je het bestandje gta_sa.set. Verwijder dat bestandje, en alle opties zijn nu gereset. Probeer dan San Andreas opnieuw op te starten.

Mocht die allemaal niet werken, installeer San Andreas dan een keer opnieuw (maak voor de zekerheid een back-up van je savegame, die staat in GTA San Andreas User Files met de naam 'GTASAsf1.b' (die '1' kan een cijfer van 1-8 zijn)). Kijk dan of SA het weer doet na de herinstallatie.

Als je het spel op een PS of Xbox hebt, kun je die even resetten, en dan daarna weer opstarten en kijken of hij nog werkt. Zoniet, kijk dan of er krasjes opzitten, en maak je cd eventueel VOORZICHTIG schoon, het liefst met een speciaal doekje. Dit kun je ook doen als je de PC-versie van het spel hebt natuurlijk.

Ik hoop dat er iets werkt, veel succes! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

heb je toevallig die bewuste mod niet staan (waarvan de naam gelijk is aan een drankje met koffiebonen? :bonk: )

want ik had net hetzelfde probleem, maar toen ik de mod verwijderde, liep alles vlot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...