Jump to content

Geen Router

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb zelf een server gemaakt enzo maar ik kom niet verder bij het router gedeelte want dat heb ik niet kan iemand mij helpen

Geplaatst:

Kun je volgende keer wt duidelijker zijn?

bedoel je met het "routergedeelte" je poorten openzettten met deze site?

Als je geen router hebt hoe zit je nu dan op internet? iedreeen heeft een router of een modem. Heb je soms een inbelverbinding? Of heb je kabel? ik weet niet hoe het met kabel zit of je daar poorten kan openzetten.

Maar ik zou nog eens goed in je huis kijken of je wel een router heb en de naam daarvan onthouden en via die site je poorten openzetten

:cya:

Geplaatst:

mijn vaders pc heeft router en ik niet ik heb kabel want als ik naa die url ga van router doet hij hhet niet site

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt geen router per pc. Er is 1 router voor heel het huis :Y . Je zegt dat de url naar je router et niet doet. Maar welke url gebruik je? je moet de volgende url gebruiken:

Start>uitvoeren

Dan voer je command in en druk je op enter

dan krijg je het zwarte schermpje en typ je daar ipconfig/all

Dan krijg je het zelfde schermpje als op de screenshot

wat er bij ipadres staat dat voer je in bij Internet explorer en dan zit je in je router menu

Als dat niet werkt weet ik et ook niet.

EDIT: Verplaatsen naar SA-MP help?

post-33564-1187781647_thumb.jpg

Bewerkt: door Daan[NL]
Geplaatst:

Je hebt geen router per pc. Er is 1 router voor heel het huis :Y . Je zegt dat de url naar je router et niet doet. Maar welke url gebruik je? je moet de volgende url gebruiken:

Start>uitvoeren

Dan voer je command in en druk je op enter

dan krijg je het zwarte schermpje en typ je daar ipconfig/all

Dan krijg je het zelfde schermpje als op de screenshot

wat er bij ipadres staat dat voer je in bij Internet explorer en dan zit je in je router menu

Als dat niet werkt weet ik et ook niet.

EDIT: Verplaatsen naar SA-MP help?

nope doet het nog steeds niet :duh:

Geplaatst:

Dan weet ik het ook niet...

Trouwens je heb geen kabel.. vanaf de router van je vaders pc loopt ook een "kabel" naar zn pc en ook een

"kabel " naar jou pc . Kabel internet is als je via de kabel van de tv internet hebt.(witte kastje in de muurr)

Geplaatst:

Om te beginnen, wat is het ipadres van de pc waarop jij je server draait?

Het ipadres is te vinden bij Configuratiescherm > Netwerkingverbinding > lanverbinding > rechtermuisknop eigenschappen > status > tab ondersteuning of via uitvoeren/run "cmd" en dan de command "ipconfig".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...