Jump to content

Savehouses


NickBonJovi

Recommended Posts

Ik ben nu vrij in het begin, bij Mall Shootout (Ik failde, ik wist de weg niet XD)

Anyway, welke savehouses kan ik op dit punt kopen. Kan ik bijvoorbeeld El Swanco Casa (sp?) al kopen?

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan op het rechtereiland komen, dus voor 14000 euro kan ik die villa met een garage kopen? :tu:

BTW, weet je zeker dat ik hem kan kopen? Ik kan ook nog niet de Malibu club enzo kopen.

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in Vice City save houses en bedrijven. Je kan de bedrijven pas kopen nadat je de missie Shakedown hebt gehaald, bij deze bedrijven kan je namelijk ook nog missies spelen. De savehouses die je van het begin van de game al kan kopen (als je genoeg geld hebt enminste ^^) :

Locatie: 1102 Washington Street ligt, zoals de naam doet vermoeden, in Washington Beach. Het gebouw is de flat tegenover het kantoor van Ken Rosenberg.

Locatie: El Swanko Casa ligt zo goed als in het midden van het eerste eiland(waar Vice City begint). Het ligt een klein stuk zuidelijk van de North Point Mall, vlakbij het politiebureau van Vice Point en oostelijk van de Leaf Links.

Locatie: Links View Apartment is, zoals de naam al doet vermoeden, een appartement dat uitzicht heeft op de Leaf Links Golfclub. Het appartement ligt tevens vlak in de buurt van het appartement van Mercedes.

Locatie: 3321 Vice Point ligt aan de kustlijn van Vice Point (1e eiland bovenin). Het ligt oostelijk van de Nort Point Mall.

Locatie: De Ocean Heights Appartementen liggen zo'n beetje in het zuidelijkste punt van het eerste eiland. Je kunt ze herkennen aan de rechthoekige vorm en witte kleur.

Bron: wikigta.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik ben nu bij zijmissie four iron en hoofdmissie guardian angels (damn moeilijk)

Ik heb bijna genoeg geld voor El Swanco nogiets :puh:

EDIT: Ik merkte dat El Swanco Casa maar 8000 is, ik dacht 14. Ligt dat goedkope van 6000 dicht bij de golfbaan, zoja dan kan ik op het eerste eiland al bijna 2 kopen :D

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...