Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hallo kan iemand mij heel precies uitleggen hoe ik die mod moet installeren van dat heel het spel san andreas bedekt is met sneeuw??? graag tot in de kleinste details want ik ben namelijk erg slecht in engels en het staad er allemaal in het engels in de read me file. ik heb het al op meerdere manieren gebrobeerd maar ik krijg heel rare efecten in het spel of hij loop vast. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hallokan iemand mij heel precies uitleggen hoe ik die mod moet installeren van dat heel het spel san andreas bedekt is met sneeuw??? graag tot in de kleinste details want ik ben namelijk erg slecht in engels en het staad er allemaal in het engels in de read me file. ik heb het al op meerdere manieren gebrobeerd maar ik krijg heel rare efecten in het spel of hij loop vast. Ik vermoed dat de mod gewoon geïnstalleerd moet worden met de IMG Tool. Dat betekent dus dat je bestanden moet verwijderen en moet toevoegen. Ik raad je aan deze tutorial eens door te lezen, want daar staat alles keurig in uitgelegd. Daar wordt overigens uitgelegd hoe je een voertuig installeert, maar bestanden toevoegen en verwijderen van andere mods gaat gewoon op dezelfde manier. Mocht je er ondanks de tutorial toch niet uitkomen, plaats dan even een link naar de mod, zodat ik of iemand anders je verder kan helpen met de installatie. Voor nu, alvast veel succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ja dat is het nou juist ik weet eigelijk best goed hoe je mods moet instaleren. doe ik ook regelmatig maar bij deze mod lukt het niet echt. dus tog maar hier even een link-->http://download.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=10188. ik weet niet meer waar ik op moest klikken om hem te downloaden. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Je moet wat naar onder gaan en dan zie je staan : 'Become a member to download this file'. Dat wil zeggen : Wordt een member (lid) om dit bestand te kunnen downloaden.' Je wordt lid door bovenaan op 'Sign up' te klikken en dan alles in te vullen, daarna zou je normaal gezien de file kunnen downloaden. Alvast succes. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ja oke maar hoe moet ik hem dan installeren??? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ja oke maar hoe moet ik hem dan installeren??? Maar -Matthijs- heeft jou dat toch net uitgelegd? Of wat bedoel je juist. Hier nog even -Matthijs-' post, misschien dat dat je antwoord is. Anders moet je je toch eens wat duidelijker uitdrukken wat je precies wil. Ik vermoed dat de mod gewoon geïnstalleerd moet worden met de IMG Tool. Dat betekent dus dat je bestanden moet verwijderen en moet toevoegen. Ik raad je aan deze tutorial eens door te lezen, want daar staat alles keurig in uitgelegd. Daar wordt overigens uitgelegd hoe je een voertuig installeert, maar bestanden toevoegen en verwijderen van andere mods gaat gewoon op dezelfde manier. Mocht je er ondanks de tutorial toch niet uitkomen, plaats dan even een link naar de mod, zodat ik of iemand anders je verder kan helpen met de installatie. Voor nu, alvast veel succes! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ja oke maar hoe moet ik hem dan installeren??? Het is echt niet moeilijk, dus ik zal het je even uitleggen. 1. Download de mod en pak het uit, bijvoorbeeld met WinRar.2. Je ziet dan allemaal '.txd' bestanden, deze moeten in je 'GTA.3.img' gestopt worden. Dit kun je doen met de IMG Tool.3. Download de IMG Tool.4. Open met de IMG Tool 'GTA3.img'. Dat bestand vind je hier: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Models'.5. Zodra je dat gedaan hebt, verschijnen er allerlei bestanden. Tussen die hele rij staan alle bestanden die ook in de mod staan. Echter moet jij de originele bestanden in de GTA3.img vervangen met die van de mod, en dat gaan we nu doen.6. Het eerste bestand dat je ziet staan van de mod is: 'des2vegas_join.txd'. Ga in de IMG Tool naar: 'commands' > 'dind' en zoek het bestand 'des2vegas_join.txd' op. 7. Als je heb gevonden hebt, verwijder je hem via 'commands' > 'delete'.8. Je gaat nu het bestand van de mod toevoegen, ga naar: 'commands' > 'add'.9. Dubbelklik op het bestand 'des2vegas_join.txd' van de mod, en hij zal toegevoegd worden. Draai dezelfde cyclus en doe dit bij alle bestanden.10. Als je alle bestanden hebt geïnstalleerd, ga je naar: 'commands' > 'rebuild archive'. Ik hoop dat het je zo wat duidelijker is, want in feite herhaal ik nu hetgeen ook in de gegeven tutorial staat. In ieder geval veel succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ja dat weet ik maar dat is heel algemeen over veel soorten mods. maar ik bedoel echt alleen deze want ik snap dr niks van. kan het misschien zijn dat deze mod het gewoon niet doet op mijn gta san andreas want ik heb wel v.2.0. maar ik heb hem ook gepapatcht naar versie 1 misschien is dit niet genoeg??? is die gewoon te groot ofzo de mod??? want al die bestandje heb ik wel vervangen zoals normaal gesproken moet maar tog diet hij het niet. ik schaam me dood :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.