GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hallo,Ik ben een beetje nieuwsgierig en daarom wil ik weten wanneer jou voetbalseizoen begint. Graag dit lijstje gebruiken! mijn voetbalseizoen begint:- Welk voetbalteam zit je:- Hoe heet jou voetbalclub:- Wat is jou favoriete voetbalclub:- MIJN LIJSTJE: Mijn voetbalseizoen begint:Vandaag,Ik moet vanavond trainen Welk voetbalteam zit je:C2 Hoe heet jou voetbalclub:SV Nootdorp Wat is jou favoriete voetbalclub:Ajax Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) mijn voetbalseizoen begint: Zaterdag heb ik mijn 1e wedstrijd (ik heb al wel getraind) Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub:- VVS'46 (voetbal vereniging spanbroek) Wat is jou favoriete voetbalclub:- FC ajax Edit: Kan je dit niet beter bij sport zetten? Bewerkt: 22 augustus 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Volgens mij heeft een moderator langs geweest en dat opgelost dus geen problemen! ik moet volgens mij zaterdag ook voetballen! maar ik weet niet zeker of ik ga. Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Is dit lijstje niet beter? [b]Mijn voetbalseizoen begint:[/b] [b]Welk voetbalteam zit je:[/b] [b]Hoe heet jou voetbalclub:[/b] [b]Wat is jou favoriete voetbalclub:[/b] en zo ziet het eruit: Mijn voetbalseizoen begint: Welk voetbalteam zit je: Hoe heet jou voetbalclub: Wat is jou favoriete voetbalclub: nou mij lijst dan maar. Mijn voetbalseizoen begint: Vorige week zaterdag is ie begonnen Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub: Rood-Wit Veldhoven Wat is jou favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Iedereen voetbalt in C2 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Iedereen voetbalt in C2 Ja misschien moeten we ook tegen elkaar Zou wel mooi zijn Reageren
S()nny Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 voetbalseizoen begon: afgelopen zaterdag 1e traning en a.s. zaterdag 1e bekerwedstrijd.. Voetbalteam: B1 ( Keeper ) mijn voetbalclub: Veluwse Boys , Garderen (gelderland) Favoriete voetbalclub: Ajax Amsterdam.. Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 voetbalseizoen begon: 2 weken geleden. Heb er al 10 trainingen + 4 wedstrijden op zitten. Voetbalteam: Unitas '59 B1. Mijn Voetbalclub: Unitas '59 Favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven. Dit jaar tegen Willem II B4 voetballen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 mijn voetbalseizoen begint: 16 september mijn eerste wedstrijd Welk voetbalteam zit je:- B2 van de B4 Hoe heet jou voetbalclub:-Westfriezen Wat is jou favoriete voetbalclub:- Ajax Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Mijn voetbalseizoen begint: Maandag voor het eerst getraind wedstrijden geen flauw idee Welk voetbalteam zit je: B3 Hoe heet jou voetbalclub: AVV Columbia Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax Ik moet dit jaar tegen Alle Gekken Op het Voetbal Veld Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Mijn voetbalseizoen begint: twe weken geleden eerste training, 13 aug dus. Welk voetbalteam zit je: A2 Hoe heet jou voetbalclub: EFC (eerselse football club Wat is jou favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven Reageren
Suburban Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Mijn voetbalseizoen begint: twee weken terug 1ste training, sinds gister weer begonnen ( was wg ) Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub: Cobu Boys Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Mijn voetbalseizoen begint: Is afgelopen dindsdag begonnen Welk voetbalteam zit je: C4 (onterecht) Hoe heet jou voetbalclub: VVHekelingen Wat is jou favoriete voetbalclub:Feyenoord Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Mijn voetbalseizoen begint: 2 Weken geleden Welk voetbalteam zit je: C4 Hoe heet jou voetbalclub: RCL Leiderdorp Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax Reageren
Venzio Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Mijn voetbalseizoen begint: Is paar weken gelede begone ! Welk voetbalteam zit je: D3:O jong he? Hoe heet jou voetbalclub: V.V Hoeven Whe are the best:P Wat is jou favoriete voetbalclub: Psv Olee ! Greetz venz! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.