-Omar- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb een Gitaarforum En ik wil een soort banner voor de site/forum Type:Banner Stijl: Muziekachtig Grootte: Hier zie je een gitaar helemaal bovenaan zo groot mag de banner woorden Afbeelding: afbeelding afbeelding 2 Tekst: in het midden van de 2 gitaren moet staan: Gitaarforums Rand: ? Kleuren: verzin maar wat wat mooi staat bij de banner en de site oranje Render (optioneel): ? Extra (optioneel): Laat het alsjeblieft snel klaar zijn heb het nodig bedankt MVG gtaman122 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik heb eens even iets geprobeerd. Ik heb het wel lekker strak gehouden, dus niet té veel effecten. Want persoonlijk vind ik banners voor forums dat die gewoon lekker mooi strak moeten zijn. Hopelijk ben je tevreden met het resultaat : De code: [img=http://img213.imageshack.us/img213/7203/gitaarforumsbannercopyyv8.png] Ochja, als je het gebruikt op je forum. Zou je me het resultaat dan even willen door PB'en? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.