Pitbull Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hey, Ik ben eergisteren naar mijn opa geweest, en hij heeft één computer en één laptop. Nu werk hij altijd op die laptop, maar op zijn oude pc staan nog documenten die hij nodig heeft. Ik weet wel dat je dit alles met een memory stick kunt overzetten naar die laptop, maar nu was mijn vraag of ik die harde schijf (van de gewone pc waar alles opstaat) nou niet gewoon op één of andere manier kan aansluiten aan die laptop? GRTZ Pitbull Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Indien er netwerk ligt kun je het station 'delen' via Deze Computer (rechtermuisknop op de C:/) Anders zul je een USB naar IDE/SATA coverter moeten kopen. http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop....ON&A=450506 Maar dan lijkt een USB stick (je hebt toch wel een mp3 speler ?!?) makkelijker en goedkoper. Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Indien er netwerk ligt kun je het station 'delen' via Deze Computer (rechtermuisknop op de C:/)Anders zul je een USB naar IDE/SATA coverter moeten kopen. http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop....ON&A=450506 Maar dan lijkt een USB stick (je hebt toch wel een mp3 speler ?!?) makkelijker en goedkoper. Bedankt, maar kan ik die dan op een of andere manier gebruiken als 'exerne harde schijf'? Dus eigenlijk een tweede harde schijf voor de laptop? Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Via die SATA/IDE converter zou dat wel mogelijk zijn ja , maar echt handig denk ik niet. Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Tadaa: klik! Hier kun je een extere hdd hoes kiezen, en volgens mij prop je gewoon de oude er weer in. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 ik denk als het toch beter is als je het met een usb stickje doet want documenten zijn meestal niet zo groot, dus ik denk als je het wel redt met een usb stickje van 512 of 1024 mb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.